UA-50457385-1

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Υγρή φωτιά



Μάτια μου, αγαπημένοι μου καρποί
από την αγέρωχη καστανιά την μαγική
μέρες και μέρες μακριά μου είσαι εσύ
πότε τα μάτια σου θα δω ξανά πελελή

Υγρή φωτιά μέσα στην ματιά
άγρια φυγή μέσα στην ψυχή
τρομαγμένη μου εσύ ελαφίνα
μόνη εσύ ενώ σε πόθησαν πολλοί

Με πνίγει η κάψα η αποπνικτική
με μουδιάζει η παγωμένη μοναξιά
φταίει για αυτή που μου λείπεις εσύ
ένοχο το θέρος όμως για την φωτιά

Υγρή φωτιά μέσα στην ματιά
άγρια φυγή μέσα στην ψυχή
τρομαγμένη μου εσύ ελαφίνα
μόνη εσύ ενώ σε πόθησαν πολλοί

Διστακτική μου λαφίνα έλα κοντά μου ξανά
από το χέρι μου ξέρεις να τσιμπολογάς εσύ
η αγκαλιά μου και μόνο είναι για σένα φωλιά
το χάδι μου το βάλσαμο για την δική σου ψυχή



Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 23/06/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου