UA-50457385-1

Σάββατο 28 Μαΐου 2022

Και ο Αρκούδας μας έγινε Ζυγαράκιας!

 

 Και ναι! 

 Είναι πλέον γεγονός! 

 Ο Αρκούδας είναι πλέον και αυτός Ζυγαράκιας! 

 Χα χα χα.

 Μετά από χρόνια να μην έχω μελισσοκομική ζυγαριά, ήρθε η ώρα να μπω και εγώ στο κλαμπ των Ζυγαράκιδων!

 Δυστυχώς διαπίστωσα ότι η αμοιβαιότητα ανάμεσα στην διάχυση των πληροφοριών του τι κάνουν οι νεκταροεκκρίσεις και μελιτωφορίες με "συνεργάτες" μου δεν λειτουργούσε, και όχι λόγου δικής μου υπαιτιότητας (και μάλιστα με κυνική ομολογία από μέρος τους "Δεν σου είπα τι έκανε το πεύκο γιατί μου το έπαιζες έξυπνος"*), οπότε αποφάσισα να "κάψω" μερικές εκατοντάδες ευρώ και να αποκτήσω μελισσοκομική ζυγαριά, για να έχω αξιόπιστες πληροφορίες για τις νεκταροεκκρίσεις και μελιτωφορίες που με ενδιαφέρουν, στις τοποθετήσεις που σχεδιάζω να κάνω, και το κυριότερο να είμαι πλήρως ανεξάρτητος από τον κάθε (κερατά! Χα χα χα) ένα σχετικά με αυτές!

 Οπότε από κάπου έκοψα, στερήθηκα κάτι αναγκαίο, άλλαξε το πρόγραμμα των επενδύσεων μου στην μελισσοκομία, έριξα για ακόμη μια φορά ένα παρά πίσω τον εαυτό μου, τις ανάγκες μου, τα θέλω μου και τα χρειάζομαι μου, αλλά θα μπορώ να βαδίζω μόνος μου τον δρόμο της ανεξαρτησίας, της αξιοπρέπειας, και του αυτοσεβασμού μου (μια που κάποιοι είναι ανίκανοι να σεβαστούν τον αγώνα μου για την επιβίωση!). 

 Φυσικά και δεν χρειάζεται να σας πω ότι παρόλο που έγινα "Ζυγαράκιας" δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω και εγώ το αίσχος που κάνανε μεγαλομελισσοbloggers, με το να βγάζουν καθημερινό δελτίο με το τι κάνουν οι μελισσοκομικές ζυγαριές στο blog μου! 

 Πάντα το θεωρούσα αυτό απαράδεκτο, παρόλο που δεν είχα και εγώ μελισσοκομική ζυγαριά. Κάποιοι έχουν στερηθεί κάτι για να επενδύσουν σε αυτές, και είναι τελείως άδικο το να "μοιράζεις" εσύ τα δεδομένα των ζυγαριών σε κάθε ένα, που δεν στερείται απολύτως τίποτα για αυτές τις πληροφορίες (ούτε κόστος για αυτές, ούτε πετρέλαιο, ούτε χρόνο, ούτε κόπο)!

 Μην περιμένετε κάτι τέτοιο από μένα! Θα πρέπει να είμαστε δίκαιοι πάντα και παντού! Μάλιστα έχω πληροφορηθεί ότι και οι προαναφερόμενοι μεγαλομελισσοbloggers έχουν αντιληφθεί την ηλιθιότητα που είχαν κάνει (για τα κλικ!), και το άδικο της κατάστασης (ή απλούστατα τους έκραξαν πλήρως όσοι τους δίνανε τα δεδομένα από τις μελισσοκομικές ζυγαριές!), και το σταματήσανε (ή το έχουν μισό-σταματήσει! Δεν ασχολούμαι εδώ και πολλά χρόνια με αυτούς, και οι σχετικές πληροφορίες μου έρχονται μέσω άλλων).

 Μια νέα εποχή που θα οδηγήσει και σε αναρτήσεις με δεδομένα από τις μελισσοκομικές ζυγαριές, τα οποία με στατιστική ανάλυση θα μας δώσουν ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα και παρατηρήσεις. 

 Υπομονή, εν καιρό θα τα δούμε και αυτά μαζί.

 Και δεν μου λέτε τσακαλάκια μου? 

 Τι είναι καλύτερο από μια μελισσοκομική ζυγαριά? 



  Ναααααιιιιιιιιιιιιιι!

 Δύο μελισσοκομικές ζυγαριές!!!!

 Το έβαλε βαθιά το χέρι στην τσέπη ο αρκούδας, αλλά το έκανε (όπως είχαν πει και οι προφητείες! Χα χα χα).

 Δύο μελισσοκομικές ζυγαριές, και για να καλύπτει ταυτόχρονα δύο τοποθετήσεις, και για να  μπορεί να κάνει συγκρίσεις ανάμεσα σε δύο ταυτόχρονες νεκταροεκκρίσεις/μελιτωεκκρίσεις!

 Τι είμαστε?

 Τίποτε τσιρικιτζίδες για να βολευόμαστε με μια μόνο ζυγαριά? 

 Ή θα δημιουργούμε "συνεταιρικό" δίκτυο με μελισσοκομικές ζυγαριές, έχοντας ο καθένας από μια μελισσοκομική ζυγαριά?

 Τσούκ! 

 Μπρούκληδες και large είναι τα πολικά αρκούδια!

 Χα χα χα. 

 Γουστάρετε κουκλιά? 

 Παραφιναρισμένα και τα δύο στα καπάκια τους, από έναν φίλο μου με παραφινιέρα. 

 Αλλά έβαλε και ο Αρκούδος λίγο το χεράκι του πάνω σε αυτόν τον τομέα. 



 Δυο χεριά με αστάρι μετάλλου στα πόδια τους (σε δύο διαφορετικές ήμερες για να στεγνώσει καλά το χρώμα). Δυστυχώς δεν μπορούσαν να παραφιναριστούν γιατί πάνω σε αυτά βρίσκεται ο ηλεκτρονικός μηχανισμός της ζυγαριάς.




 Αλλά και δύο χέρια λαδομπογιάς (πάλι σε δύο διαφορετικές ημέρες), και μάλιστα σε διαφορετικό χρώμα για να μπορείς να τις ξεχωρίζεις άμεσα με μία ματιά (γιατί μπορεί να τις πας την ίδια μέρα σε διαφορετικές τοποθετήσεις, και καλό είναι να υπάρχει κάτι που να τις διαφοροποιεί με μια ματιά. Μην κάνεις κανένα λάθος και νομίζεις ότι τα δεδομένα της Α ζυγαριάς αφορούν την Β τοποθέτηση, γιατί απλούστατα έχεις μπερδευτεί το που έχεις βάλει την κάθε μια ζυγαριά!).

 Εάν είναι να κάνεις κάτι φρόντισε να το κάνεις όσο γίνεται πιο σωστό!

 Και τι είναι καλύτερο και από δύο μελισσοκομικές ζυγαριές?


 Ναααααιιιιιιιιιιιιιι!

 Δυο μελισσοκομικές ζυγαριές και μια μελισσοκομική πλάστιγγα!
 
 Στην ανάρτηση του blog Μελισσοκομική Πατέντα -Μελισσοκομική Πλάστιγγα για μέτρηση της νεκταροέκκρισης με χαμηλό κόστος σας έχω κάνει μια πλήρη ανάλυση των πλεονεκτημάτων της μελισσοκομικής  πλάστιγγας, και των πλεονεκτημάτων της να την δουλεύεις παράλληλα και με μελισσοκομικές ζυγαριές. 

 Όπως και σας έχω έναν οδηγό για την πλήρη εκμετάλλευση των δεδομένων που θα έχεις από αυτό το "Δίκτυο" μελισσοκομικών ζυγαριών και μελισσοκομικής πλάστιγγας, σας συνιστώ να την (ξανά)διαβάσετε. 
 
 Σας είπα το κάθε τι στην μελισσοκομική μου επιχείρηση, αλλά και στο blog μου, γίνεται με μακροπρόθεσμη οπτική και στόχευση, και με πάρα πολύ σκέψη. Μπορεί κάποια πράγματα από αυτά που αναφέρω ότι θα κάνω να αργώ να τα κάνω, αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην τα κάνω!

 Μας περιμένουν πολλά και καλά πράγματα από εδώ και πέρα, νέες αναρτήσεις στο μέλλον βασισμένες στα δεδομένα από αυτά τα δυνατά μελισσοκομικά εργαλεία, θα τα δούμε μαζί στο μέλλον.

 Αυτά για σήμερα, δεν θέλω να γράψω περισσότερα, είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την εξέλιξη, είναι υπέροχο να είσαι ανεξάρτητος, ανεξάρτητος από όσους δεν αξίζουν την εμπιστοσύνη σου!

 Νααααααιιιιιιιιιιιι!!!!

 Χα χα χα.



* Από την πλευρά μου υπήρξε απόλυτη διαφάνεια στις πληροφορίες που έδινα, και τις αποκτούσα με κόστος σε πετρέλαιο, χρόνο, κόπο, γιατί πήγαινα στους δείκτες μου (και πολλές φορές με διπλά δρομολόγια, ή και τριπλά, την ίδια μέρα -βροχή βλέπετε γαρ, και έπιανε αγωνία κάποιους εάν συνέχιζαν οι μελιτωεκκρίσεις στις περιοχές μου να δίνουν! Και τρέχε σαν τον Βέγγο Βλάκα!-) και έκανα πλήρη επιθεώρηση σε αυτούς, καθώς και έδινα πλήρη αναφορά σε ότι έβλεπα σε αυτούς (σε βαθμό του να με κοροϊδεύουν για αυτό! Και δίνεις κάθε μια πληροφορία που μπορείς να ελέγξεις με τις μελισσοκομικές γνώσεις, που πλέον δεν είναι και ασήμαντες, να σε κοροϊδεύουν και από πάνω για αυτό! Φυσικά! Γιατί από την άλλη πλευρά υπήρχαν (όταν υπήρχαν και αυτά!) απλώς προτάσεις "Εεεεεεε καλά είναι (όταν τα μελίσσια στην πραγματικότητα πήγαιναν για τρύγο!)", "Εεεεε ένα τάισμα κάνουν (όταν τα μελίσσια αναπτύσσονταν και υπήρχαν καλές προοπτικές για καλή νεκταροέκκριση τις επόμενες μέρες)" ), αλλά και το κάθε τι έξω από αυτές (σε ποιο επίπεδο είναι η κάθε ανθοφορία της τοποθέτησης, το επίπεδο υγρασίας εκεί έξω, το που πετούσαν οι μέλισσες, τι έβρισκαν εκεί που πετούσαν)! Δυστυχώς αυτό δεν εκτιμήθηκε  από τους "συνεργάτες" μου, και με κρέμασαν πολλές φορές όταν ήταν να δώσουν αυτοί πληροφορίες για τα αντίστοιχα "δικά τους" μέρη. 

 Πολλές φορές σιώπησα όταν αντιλαμβανόμουν ότι ήμουν για ακόμη μια φορά ριγμένος πάνω σε αυτή την διάχυση των πληροφοριών (γιατί έβλεπα τους άλλους να κάνουν τρύγο όταν εγώ έκανα τις πρώτες μετακινήσεις μου στα μέρη που ήταν και υποτίθεται θα έδιναν πληροφορίες!!!). 

 Και αυτό ήταν λάθος (λάθος που γίνονταν και από σεβασμό για τα αντίστοιχα άτομα, παρόλο που η λογική μου έλεγε ότι εδώ έγινε κάτι το τελείως στραβό! Δυστυχώς έχω την πίστη ενός σκύλου, και την υπομονή ενός γαϊδάρου. Το τέλειο μείγμα χαρακτηριστικών για να παραμένεις κορόιδο για δεκαετίες και βάλε! Χα χα χα), γιατί με θεωρούσαν και χαζό, και έκαναν ξανά τα ίδια και τα ίδια, με ακόμη περισσότερο θράσος! 

 Θράσος που έφτασε και στην κυνική ομολογία του ότι αυτή η μη αμφίδρομη πληροφόρηση έγινε και εσκεμμένα! Και εκεί έφτασε και ο κόμπος στο χτένι, αλλά και ήταν κάτι που δεν υπήρχε περίπτωση να το ανεχθώ ή να το συγχωρήσω (και φυσικά αμέσως κατάλαβα ότι τα αντίστοιχα περιστατικά στο παρελθόν που δεν έβγαζαν νόημα το γιατί είχαν συμβεί, με την προϋπόθεση φυσικά ότι οι "συνεργάτες" ήθελαν πραγματικά να μου δώσουν σωστές πληροφορίες, με τα νέα δεδομένα (ότι δεν ήθελαν στην πραγματικότητα να δώσουν τις πληροφορίες που έπρεπε!) ήταν πλήρως δικαιολογημένα βάση αυτών!).

 Ζώ από την μελισσοκομία, μόνο με αυτή, και ζω δύσκολα από αυτή, γιατί χρειάστηκε το κάθε τι να το μάθω από το μηδέν (κουβαλώντας ξένα μελίσσια!), να χτίσω την μελισσοκομική μου επιχείρηση και ζωικό κεφάλαιο κομμάτι, κομμάτι, στερώντας αντίστοιχα κομμάτια της δικής μου ζωής, θέλω, και αναγκών! 

 Δεν μου χαρίστηκε τίποτε. Ούτε την τέχνη την έμαθα από τον "Μπαμπά", "Μπάρμπα", "Πεθερό", ούτε βρήκα έτοιμα μελίσσια, εργαστήρια, φορτηγά, ούτε τοποθετήσεις από τους προηγούμενους, ούτε ευρύτατα πελατολόγια για αυτά που θα φροντίσουν άλλοι να παράγω, ούτε μου τα χάρισε πολλά από τα παραπάνω το κράτος με επιδοτήσεις γιατί θα έκανα το μελισσοκομικό μου άλμα πίστης. 

 Η επιβίωση είναι  πολύ σοβαρό ζήτημα (το σοβαρότερο εκεί έξω!) και θα πρέπει να το σέβονται όλοι! Εάν κάποιος δεν μπορεί να σεβαστεί τον αγώνα της επιβίωσης κάποιου άλλου δεν υπάρχει τίποτα που θα σεβαστεί σε αυτόν!

 Επίσης πιστεύω απόλυτα στην διάχυση των γνώσεων, για αυτό έκανα και αυτό το blog άλλωστε (και έχω γράψει πάνω σε αυτό αναρτήσεις όπως η Χρήσιμες μελισσοκομικές συνήθειες ). Και σε όσους "συνεργάζομαι" δίνω κάθε πληροφορία που έχω, γνώση, ιδέα, σχέδιο. 

 Αλλά αναμένω το ίδιο και από την πλευρά τους, εάν κοιτάνε μόνο την πάρτη τους, και το μόνο που τους νοιάζει είναι να γίνεται μόνο η δουλειά τους, και το πως θα σε "ρίξουν" εσένα, σαν τίποτα μασόνοι μελισσοκόμοι (βλέπετε προηγούμενη ανάρτηση του blog Οι φυλές των Ελλήνων μελισσοκόμων. Και δεν χρειάζεται καν να σας πω ποιος είναι ο τυπικότερος εκπρόσωπος της φυλής "Ο Μισάνθρωπος ή Δεν γαμιέστε όλοι σας μελισσοκόμος" ε? Χα χα χα) τότε το αντιμετωπίζω αυτό ως την απόλυτη αχαριστία! Και δεν έχω καμία, μα καμία, ανοχή για την αχαριστία! 

 Κλέφτης ονείρων να μην είσαι, ότι (άλλο) και να είσαι σε αγαπώ!



 Λάζαρος Μότσανος

 Σοχός 28/05/2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου