UA-50457385-1

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

Τραγουδάκι ψυχοπλακωτικό και παραπονιάρικο

 


Θα με χάσετε μια μέρα, μια μέρα σαν και αυτή

και θα νομίζετε ότι πήγα για άλλες πολιτείες μακρινές

και για χαμογελαστές γυναίκες, όμορφες και ζεστές

αλλά εγώ θα είμαι απλώς ένα μακρινό "πάει και αυτό"

 

Μακριά από τον πόνο που μου γέμιζε όλη την ζωή

μακριά από το ψεύτικο θα είμαι μόνο εγώ και εσύ

φευγαλέα ανάμνηση χαμένη στου χρόνου την πνοή

πέρασε όλη η ζωή ψάχνοντας αυτό που δεν ήταν εκεί

 

Λες και μικρό βότσαλο που σπάει της λίμνης τον καθρέφτη

άτολμοι κυματισμοί το μόνο που θυμίζει την ύπαρξη την κλεφτή

και μετά ανυπαρξία, ακινησία, η τόσο αναμενόμενα ένοχη σιωπή

πέρασες μεν και εσύ, τα ίχνη σου όμως τα έσβησε της λήθης η βροχή

 

Ένα τραγουδάκι ψυχοπλακωτικό και παραπονιάρικο

Θα αφήσω μόνο πίσω μου, το αντίο μου το φτηνιάρικο

το χιόνι με βόρβορο και ταραχή κάθε φορά θα μας έρθει

κανείς όμως να λιώνει δεν θα το δει στου ήλιου την θαλπωρή

 

Θα με χάσετε μια μέρα, μια μέρα σαν και αυτή

και θα νομίζετε ότι πήγα για άλλες πολιτείες μακρινές

και για χαμογελαστές γυναίκες, όμορφες και ζεστές

αλλά εγώ θα είμαι απλώς ένα μακρινό "πάει και αυτό"




Adios Amigos Locos


Λάζαρος Μότσανος

Σοχός 2/2/2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου