UA-50457385-1

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Του γλυκού κρασιού



Ένα σου γέλιο μια στιγμή
Ένα σπάσιμο στη μέση μια πνοή
Κρασάκι μου και εσύ γλυκό
Με κάνεις να χορεύω με ότι αγαπώ

Ματάκια  θλιμμένα και γλυκά,
Εγώ μονάχα σας καταλαβαίνω σας πονώ.
Ματάκια  αγαπημένα καστανά,
Εγώ για σας πεθαίνω και αγωνιώ

Γέλα μου καϊνάρι μου μικρό
Εσένα σε λατρεύω εσένα σε ποθώ
Κρασάκι μου και εσύ καλό
Μην τελειώνεις πριν της πω το σε αγαπώ

Ματάκια  θλιμμένα και γλυκά,
Εγώ μονάχα σας καταλαβαίνω σας πονώ.
Ματάκια  αγαπημένα καστανά,
Εγώ για σας πεθαίνω και αγωνιώ

Μπρος μου χορεύεις, λικνίζεσαι, γελάς
Στο μυαλό μου μέσα μικρός σατανάς
Κρασάκι μου και εσύ πιστό
Χάρισε με θάρρος μπρος σε ότι αγαπώ

Ματάκια  θλιμμένα και γλυκά,
Εγώ μονάχα σας καταλαβαίνω σας πονώ.
Ματάκια  αγαπημένα καστανά,
Εγώ για σας πεθαίνω και αγωνιώ



Λάζαρος Μότσανος

Σοχός 6/3/2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου