UA-50457385-1

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Λόγια Σοφών Ανδρών Vol I


 Και καιρός είναι να δημιουργήσουμε ένα αρχείο με μαργαριτάρια άπειρης σοφίας πεταμένα εδώ και εκεί στο κοινωνικό δίκτυο που ονομάζεται Facebook, γιατί είναι κρίμα να μένουν κρυφά για όλο τον Κόσμο και θαμμένα από τον χρόνο. 

 Που ξέρετε? 

 Μπορεί στο μέλλον να εκτιμηθούν από όλους! Να αποτελούν πολύτιμα κεφάλαια από Ιερά βιβλία, Θεόπνευστα αποσπάσματα μιας νέας θρησκείας! 

 Ή ίσως μια νέα Ιδεολογία που να αντικαταστήσει όλες τις προηγούμενες! 

 Ή ακόμα και ένα νέο φιλοσοφικό ρεύμα που θα ανανεώσει τον κόσμο της διανόησης!

 Ή απλά μπορεί να είναι τα ανόητα παραληρήματα ενός παλαβού!

 Ποιος ξέρει!

 Μόνο ο χρόνος μπορεί αυτό να μας το δείξει!

 Χα χα χα.  



1. "Εί Scarlett Johansson!
 Είιιιιιιιι Scarlett Johansson!
 Ειιιιι εσύ η κοντή, η μυταρού, με ακούς που σου μιλάω?!?!
 Τι θα γίνει με την υπόθεση μας? Πότε θα παρατήσεις όλους αυτούς τους Χάλιαμπάλιες και τους Τοιούτους με τους οποίους κυκλοφορείς για να έρθεις στην αγκαλιά ενός πραγματικού άντρα, ενός άγριου και σκληρού μελισσοκόμου?
 Είιιιι σε μιλάω ρε ζαβόοοοοοο!!!"
 "Καλά ρε βλαμμένος είσαι? Τι κάνεις? Της την πέφτεις της μυταρού από το Facebook? Και τι περιμένεις?
 Να σε προσέξει?
 Να σε απαντήσει?
 Να ενδιαφερθεί για σένα?
 Να αντιληφθεί καν την ύπαρξη σου?
 Βλαμμένος είσαι?"
 "Και γιατί όχι?
 Όλοι οι άλλοι που μπινελικώνουν τον πρωθυπουργό και τους βουλευτές μέρα νύχτα στο προφίλ τους τι περιμένουν?
 Δεν περιμένουν να τους προσέξουν?
 Να τους απαντήσουν?
 Να ενδιαφερθούν για αυτούς?
 Να αντιληφθούν την ύπαρξη τους?
 Εάν αυτοί δεν είναι βλαμμένοι που το κάνουν αυτό, και μάλιστα εδώ και χρόνια, γιατί είμαι βλαμμένος εγώ που την πέφτω στον παλαβό τον τρυποκάρυδο μου?
 Ειιιι Σσσσσσσσσσς! Σκάρλιεεεεεεττττττττ μι ακούς Μαρίιιιιιιιιι????"
 Χα χα χα. 




2. Παίδες εάν είναι να αποθηκεύετε τέτοιες φωτογραφίες που κατεβάζετε από το Facebook στον υπολογιστή σας, καλά είναι να τις αποθηκεύετε με ονομασίες όπως "Ο Μήτσος σειρούλα από τον στρατό" ή "Ο Μπάμπης ο Σουγιάς στην Θύρα 4 με την Νάπολι του Μαραντόνα" έτσι ώστε εάν η γυναίκα σας κάνει αναζήτηση στο τι φωτογραφίες έχετε στον υπολογιστή σας να δει τέτοιους τίτλους σε αυτές και να μην τις ανοίξει ποτέ.

 Αλλά στην περίπτωση που κατά λάθος τις ανοίξει ετοιμαστείτε άμεσα για διαζύγιο, και ξεφώνημα στην Espresso με τίτλους όπως "Χώρισε τον άντρα της γιατί μυστικά ετοιμάζονταν ο τελειωμένος για εγχείρηση αλλαγής φύλου για να είναι μαζί με τις άλλες λούγκρες που γνώρισε στον στρατό και στην μπάλα!"

Χα χα χα.



3. Τι θα ήθελες για την νέα χρονιά?

Εεεεε δεν ξέρω Αι Βασίλη! Τι να πω? Εεεε αν είναι δώσε μου επί γης ειρήνη!

Πλάκα μου κάνεις? Τι χαζά είναι αυτά? Τι είσαι? Καμιά μοντέλα στα καλλιστεία και λες τέτοιες πίπες? Άλλο, άλλο!

Εεεεε με πιάνεις απροετοίμαστο Άγιε Βασίλη μου! Εεεεε δεν μου φέρνεις κανένα Γιόρκυ να το δώσω στην Αλεπού να το βασανίζει αυτό, να με αφήσει ήσυχο εμένα?

Ναι εεεεε? Γιόρκυ ε? Αφού ρε μπαγλαμά μαζεύεις τόσο καιρό λεφτά για αυτό, και αύριο είσαι ικανός να βγεις για κάλαντα για να μαζεύσεις και άλλα! Τι θα τα κάνεις αυτά που μάζευσες? Θα αγοράσεις κανένα σούπερ ντούπερ ουάου victorinox γιατί είσαι παλαβός?!?! Δεν έχει Γιόρκυ για σένα, άλλο ζήτα!

Εεεεε με βάζεις σε πολύ δύσκολα Άγιε μου!!! Εεεε ε να! Δώσε ακόμα ένα πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ τότε!

Τι πρωτάθλημα στον ΠΑΟΚ να δώσω ρε γκάβακα? Έτσι και αλλιώς θα το ξαναπάρει μόνος του, και μάλιστα αήττητος! Δεν χρειάζεται ο ΠΑΟΚ Άγιο Βασίλη για αυτό, έχει ήδη Άγιο Ιβάν!

Εεεεεε!!!! Τότε να ζητήσω κάτι που δεν νομίζω να μπορεί να γίνει εύκολα, δεν περίμενα μάλιστα να μου δοθεί και μια ευκαιρία για κάτι τέτοιο! Οπότε δεν μου λές Άγιε δεν μας φέρνεις μια τίμια, αποτελεσματική, και αξιοκρατική κυβέρνηση για αυτόν τον τόπο??

Τι λες βρε μαλάκα?!?! Για ποιον με πέρασες? Άγιος είμαι όχι συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας! Μου έπρηξες τα αρχίδια χρονιάρες μέρες που είναι!

Τσίμπα μια κοκκινοκέφαλη και άντε γαμίσου από εδώ γκάου μπίο!

Για φέρτε μου τον επόμενο και φροντήστε να μην είναι και αυτός μαλάκας σας ετούτον!

Χα χα χα.


4. 60 λεπτά του ευρώ το σχόλιο?

Μιλάτε σοβαρά?


Δηλαδή τόσα χρόνια που σχολιάζω αβέρτα τζάμπα θα μπορούσα να είχα κάνει μια περιουσία?

Να ήμουν τώρα στους τροπικούς, με ένα μωράκι, πίνοντας πίνα κολάντα ,πουλώντας απλώς τα εκατοντάδες χιλιάδες καυστικότατα μου σχόλια?

Όχι ρε Θεέ μου!

Έχασα την ευκαιρία να γίνω πλούσιος λόγου έλλειψης πληροφόρησης και κονέ!


Το λοιπόν κάνω προσφορά, προσφέρω μαχητική γραφή ικανή να δημιουργεί μόνιμα ψυχολογικά προβλήματα και καταρράκωση αυτοπεποιθήσεων μόνο με 0,5 ευρώ το σχόλιο!!!

Ελάτε, ελάτε, εδώ το καλό το τρόλλλλλλλλλ!!!!

Χα χα χα.

5. Επίσης βγήκε βρώμα ότι τα Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια στις ΗΠΑ καίνε περισσότερο ρεύμα από ότι η Αιθιοπία όλο το έτος!

 "Ούααααουυυυυ" που λέει και ο Φαλάκρας μηχανόβιος Κλαρινογαμπρός!

 Πού και να βγεί η βρώμα ότι οι δονητές στις ΗΠΑ καίνε περισσότερο ρεύμα από όλη την Ασία και Αφρική μαζί!!!

Χα χα χα.



6. Και όταν πεθάνω και είναι να δώσετε στοιχεία για μένα μην ξεχάσετε να πείτε ότι γεννήθηκα στις 25 του Δεκέμβρη! Είναι καλό για τις δημόσιες σχέσεις μετά θάνατον!

 Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ότι δεν θα γίνεις κάποια μέρα ιδρυτής μιας μεγάλης θρησκείας!!!

 Χα χα χα.

 Άγιος Λάζαρος ο Αιρετικός.


Adios Amigos Locos








 Λάζαρος Μότσανος

 Σοχός 21/1/2020


3 σχόλια:

  1. Φαντασου να σε ερωτευτει η scarlet και να μας την μοστραρεις στα μελισσια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πιστεύεις ότι εάν με ερωτευτεί η Scarlett θα έχω χρόνο και για τα μελίσσια?

    Χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ικανο σε εχω να την παιρνεις μαζι σου στις μεταφορες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή