UA-50457385-1

Σάββατο 30 Μαρτίου 2019

Μισό εκατομμύριο βλέμματα




 Και αυτό το αφήνω εδώ να βρίσκεται.

 Ένα ακόμα ορόσημο πέρασε και πάει, και αυτό το πετύχαμε μαζί, σε λίγο περισσότερο από 5 χρόνια. 

 Σας ευχαριστώ που μου έχετε κρατήσει συντροφιά εδώ και μισή δεκαετία. Μισή δεκαετία να μοιραζόμαστε μελισσοιστορίες και άλλα, μισή δεκαετία να μοιράζομαι μαζί σας τους κόπους μου, τις αγωνίες μου, τους πόνους μου,  τις χαρές μου, τα ενδιαφέροντα μου, και κυρίως τις τρέλες μου. Σας ευχαριστώ και για αυτό, και κυρίως σας ευχαριστώ για την υπομονή σας καθώς βλέπατε ένα μικρό παιδί σιγά, σιγά, να ωριμάζει μέσα από μια ταραγμένη διαδικτυακή εφηβεία. Υπόχρεος και για αυτό.

 Τι μας περιμένει από εδώ και πέρα? Μια πορεία μέσα στην μελισσοκομική μου ενασχόληση, εργασία, και ζωή, αλλά και στον κόσμο που μου αρέσει περισσότερο από κάθε τι να βρίσκομαι.  Πριν από πέντε χρόνια σας είπα ότι "θα σας ανοίξω ένα παράθυρο στον κόσμο μου". Ε! Στην επόμενη πενταετία ελπίζω να σας ανοίξω και όλο τον κόσμο μου στα μάτια σας. Νέες ενασχολήσεις να παρουσιαστούν, ολοκλήρωση των ήδη παρουσιασμένων, και γιατί όχι και πράγματα που θα θέλατε και εσείς να τα εξερευνήσω, και να σας τα παρουσιάσω μέσα από την δική μου την οπτική.

 Και όλα αυτά χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, χωρίς απωτέρους σκοπούς πέρα από την παρουσίαση του τι με κινητοποιεί και με ενδιαφέρει, χωρίς να προδώσω την εμπιστοσύνη σας και τις αρχές και αξίες  με τις οποίες πορεύεται αυτό το blog εδώ και μισή δεκαετία.

 Εμπρός λοιπόν, τα επόμενα ορόσημα γνωστά, μπροστά μας είναι και μας περιμένουν να τα ξεπεράσουμε και αυτά, όσοι έχετε όρεξη να περπατήσετε για την επόμενη μισή δεκαετία δίπλα από μια τρελή αρκούδα προσέλθετε. 

 Δεύτερο βήμα σε ένα ταξίδι 1000 μιλίων, εμπρός λοιπόν, τι περιμένετε?




 Adios Amigos Locos






Μότσανος "Bear's Nest"  Λάζαρος

Never Never Land 30/3/2019
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου