UA-50457385-1

Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Kαλή Ανάσταση τσακαλάκια μου


 Καλή Ανάσταση Τσακαλάκια μου, είθε να περάσετε καλά αυτές τις γιορτινές μέρες (όσοι φυσικά δεν θα φτύνετε αίμα μέσα στα μελισσοκομεία! Χα χα χα), φάτε καλά, γελάστε πολύ, πιείτε ακόμα περισσότερο. 

 Μην μασάτε, πείτε μέχρι σκασμού, και αμέσως μετά οδηγήστε, πιθανότατα να σκοτωθείτε, αλλά μην σας νοιάζει! Μπορεί οι παπάδες να λένε ότι μόνο ένας έχει αναστηθεί (λάθος δύο! Υπάρχει και ο συνονόματος! Χα χα χα) αλλά την Κυριακή του Πάσχα έχουμε να δούμε αβέρτα αναστάσεις!

 Ποιος ξέρει? Μπορεί να αναστηθείτε μέχρι και εσείς!

 Χα χα χα. 

 Αλλά στην αμυδρή περίπτωση που δεν θα συμβεί αυτό, μην μασάτε, πιείτε αβέρτα, απλώς δώστε τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας σε κάποιον άλλον! 

 Σε τελική ανάλυση δεν λέει να χάσουμε ούτε έναν από τους 126 που διαβάζουν τις μελισσοκομικές έρευνες αυτού του blog!

 Χα χα χα.




Adios Amigos Locos



Μότσανος Λάζαρος 

Σοχός 26/4/2019 

4 σχόλια:

  1. Εκτος απο τα ποσοτικα στοιχεια υπαρχουν και τα ποιοτικα...
    Εκει υπερτερείς
    Καλη ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δίκιο έχεις στα ποιοτικά υπερτερούμε, και σε τελική ανάλυση εάν είναι να υπερτερείς στα ποσοτικά καλύτερα είναι να υπερτερείς στον τομέα των χρημάτων και των γυναικών παρά των προβολών! Χα χα χα.

    Αλλά από την άλλη θα μου πεις εάν υπερτερείς στα ποιοτικά καλύτερα να υπερτερείς πάλι στις γυναίκες έχοντας δίπλα σου την Scarlett Johnansson παρά στο blogging!Χα χα χα.

    Καλή Ανάσταση μαιμούνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ ένας από τους 126 που διάβασε την έρευνα (και το στοίχημα χαχαχα)...Που να ήμουνα έστω και ερασιτέχνης μελισσοκόμος...Αν κι εγώ γουστάρω όλων των λογιών τις αναρτήσεις που ανεβάζεις Λάζαρε. Με ανασταίνουνε ένα πράγμα. Τα ποιήματα, οι εξερευνήσεις σου, οι γκραφιτοφωτογραφίες σου και οι επι-βιωματικές σου, σε σχέση με το επάγγελμα και όχι μόνο. Περί έρευνας, τι να πω, είσαι και ακαδημαϊκός ένα πράγμα, με την καλή την έννοια. Αν κι αυτό έχει φανεί και σ'αλλα που γράφεις. Σοβαρός κι έξυπνος άνθρωπος. Παρέα εμπειρία και επιστήμη. Αλλά και καλλιτέχνης με Α κεφαλαίο. Άνθρωπος με ουσιαστικές ευαισθησίες. Μειοψηφία δυστυχώς. Χωράνε κι άλλα, αλλά ας πατήσουμε ένα φρένο. Καλή δύναμη, καλό κουράγιο κ το 'χω στο νου μου να παραγγείλω από το χρυσάφι σου εδώ και καιρό. Να προσθέσω ότι πολύ καλά κάνεις και γράφεις σεντονιάδες. Γιατί αυτός που ενδιαφέρεται θα τις διαβάσει. Κι από την άλλη το μέγεθος της εργατικότητας/ζήλου/επιμονής/υπομονής σου για το blog μετά την βιοπάλη με τη μελισσοκόμικη είναι άξιο θαυμασμού. Καλά αναστάσιμα ποτηράκια, ήτι τσουγκρίσματα με τις πορφυρές Αλεπούδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις? Άτομα που με έχουν σε τόσο υψηλή εκτίμηση είναι ο λόγος που δίνω τον καλύτερο μου εαυτό στο blog μου! Σε ευχαριστώ και εσένα για αυτή την καλή γνώμη που έχεις για μένα, και μπορώ να πω ότι έχεις καλύτερη γνώμη εσύ για μένα από ότι εγώ για τον εαυτό μου!

      Δεν μπορώ να προδώσω αυτή την εκτίμηση όσα μελισσοκομικά στοιχήματα και να κερδίσει η πορφυρή μου η Αλεπού!

      Στην πραγματικότητα αυτή η εκτίμηση είναι ο φάρος που με οδηγεί μακριά από τις ξέρες που περιμένουν να καταποντίσουν οποιοδήποτε απρόσεκτο και άσκεφτο blogger που θα παρασυρθεί από τις διάφορες σειρήνες εκεί έξω.

      Με κάνετε καλύτερο με την αγάπη σας και το ενδιαφέρον σας, σας ευχαριστώ και για αυτό.

      Για όσο ακόμα με βαστούν τα πόδια μου υπόσχομαι να μην σας απογοητεύσω, για όσο ακόμα με βαστούν, υπόσχεση!

      Διαγραφή