UA-50457385-1

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

Το Τέταρτο και τελευταίο μέλι της χρονιάς



 Και ένα ακόμα μελισσοκομικό ταξίδι έφτασε στο τέλος του με ένα καταπληκτικό μέλι να βγαίνει από τα δοχεία ωρίμανσης. Το τέταρτο και τελευταίο μέλι της χρονιάς ήρθε λίγο πριν το τέλος του έτους. Ένα εκπληκτικό πευκοκούμαρο κατακόκκινο σαν αίμα! Ένα μέλι πραγματικά εξαιρετικό που αποτελεί ένα μοναδικό μείγμα γεύσεων και αρωμάτων, ικανών να σου πάρουν τον νου και την ψυχή.

 Μείγμα πεύκου και κούμαρου, στο οποίο όμως κυριαρχεί ξεκάθαρα το πεύκο και οι γεύσεις του, πηκτό και στιβαρό, μπρούσκο σαν χειμωνιάτικη χιονοθύελλα, αλλά και συνάμα με μια ελαφράδα στην γεύση και στην γλυκύτητα του, και κάπου στο τέλος νιώθεις μια ανεπαίσθητη επίγευση φρουτώδη, μια γλυκιά και μεθυστική αίσθηση του ξινού που πραγματικά μπορεί να σε ξετρελάνει. Πολύ δύσκολα ένα μέλι να συνδυάσει τέτοιες υφές και γεύσεις, θεϊκός συνδυασμός! Αδυναμία μου τα βαριά μέλια, ακόμα μεγαλύτερη αδυναμία μου η αίσθηση του ξινού (και όμως παρόλο το κούμαρο δεν γύρισε η γεύση του στο πικρό! Ίσως και ο πολύ γλυκός αρκουδόβατος που υπάρχει επίσης μέσα του να έδωσαν αυτή την ξινή επίγευση στο τέλος!), περιττό να σας πω ότι έχω ξετρελαθεί και με αυτό το μέλι!

 Πόσο τις αγαπώ τις κυρές μου! Εκεί που λες ότι τα έχεις δει όλα, έχεις γευτεί όλες τις γεύσεις του κόσμου τους, όλη την αγάπη τους, σου στέλνουν ένα τέτοιο δώρο και σε κάνουν να νιώθεις σαν χαζός! "Από που ήρθε πάλι αυτό!" σε κάνουν να αναρωτιέσαι, "Τι άλλο με περιμένει? Τι μπορούν να κρύβουν μέσα στην ψυχούλα τους οι κυρές μου? Πόσο τυχερές είναι να ζουν σε ένα τόσο μαγικό κόσμο? Έναν κόσμο πλασμένο από μέλι! Ένα κόσμο τόσο εξωπραγματικά φανταστικό! Ψυχούλες μου!".

 Θα την πω την αμαρτία μου, δεν θέλω αυτό το μέλι να το δώσω σε κανένα, μόνο στα άτομα της καρδιάς μου! Γιατί με το που το δοκίμασα ένοιωσα την ψυχή μου  να θρυμματίζεται σε μικρά, μικρά, κομμάτια και να χύνεται μέσα σε όλο αυτό το μέλι, ακριβώς όπως έχουν χυθεί και οι ψυχές των κυρών μου μέσα σε αυτό. Μέλι άξιο να το προσφέρεις μόνο σε όσους θέλεις να κρατήσουν ένα μέρος από την ψυχή σου μέσα τους. 

 Μέρος από την ψυχή μου, μέρος από την ψυχή των κυρών μου, για σας και μόνο......




 Adios Amigos Locos









 Λάζαρος Μότσανος

 Σοχός 23/12/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου