UA-50457385-1

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2019

Αποχαιρετισμός σε έναν ακόμα παλιό σύντροφο


 Και έφτασε η ώρα να αποχαιρετίσω ακόμα ένα παλιό και πιστό σύντροφο μου στα μονοπάτια της επαγγελματικής μελισσοκομίας!

 Έναν σύντροφο που μου κράτησε χρόνια συντροφιά, και ήταν μαζί μου σε όλες τις στιγμές που μου χάρισαν οι μικρές κυρές μου, χαρούμενες αλλά και λυπημένες. Ένας υπερπολύτιμος σύντροφος που έπεσε και αυτός πάνω στην ώρα του καθήκοντος. Με έβγαλε ασπροπρόσωπο σε ότι κατάσταση και εάν τον έριξα. Και τον έριξα σε πολλές δύσκολες καταστάσεις! Και έχει τα σημάδια για να το αποδείξει αυτό!


 Εικόνα  από την ανάρτηση του blog Σμηνουργίες αφεσμοί πατέντες και μέσα αντιμετώπισης.

 Ένας σύντροφος που έγινε το σήμα κατατεθέν μου. Που έκανε τους άλλους μελισσοκόμους να με αναγνωρίζουν από αυτόν (βλέπετε προηγούμενη ανάρτηση του blog Μετρώντας Μελισσοκόμους να περνούν ).


 Ένας σύντροφος που με συνόδευε αδιαμαρτύρητα στις τρέλες μου, ακόμα και όταν αυτές αφορούσαν τροφοδοσία μέσα στην βροχή (βλέπετε προηγούμενη ανάρτηση του blog Δε γαμιέται! Έτσι και αλλιώς οι μελισσοκόμοι δεν έχουν ψυχή....)! 


 Ένας σύντροφος που με συνόδευε όταν όλοι οι υπόλοιποι με είχαν εγκαταλείψει (βλέπετε προηγούμενη ανάρτηση του blog Μελισσοκομικό Μένος).

 Ένας σύντροφος που δεν θα με συνοδεύσει ποτέ ξανά στο πεδίο της μάχης, αλλά θα έχει για πάντα μια θέση στο μελισσοκομικό μου εργαστήρι, για να μου θυμίζει μια δεκαετία σχεδόν επαγγελματικής μελισσοκομίας όπου πέρασα τα πάνδεινα με αυτή, και με άνδρωσε μελισσοκομικά όσο τίποτα άλλο, όσο κανένας άλλος!

 Πιστέ μου και παλιέ μου σύντροφε αυτή είναι η δική σου η ανάρτηση, σε ευχαριστώ για όλα, και συγνώμη για όσα σε υπέβαλα, ώρα για την δική σου την ανάπαυση. Είθε οι αντικαταστάτες σου να σταθούν επάξια στα βήματα σου.



 Adios Amigos Locos







 Λάζαρος Μότσανος

 Σοχός 29/12/2019 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου