UA-50457385-1

Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

Να και το βελανιδόμελο της χρονιάς


 Και ήρθε η ώρα για να βγει από τα δοχεία ωρίμανσης το αγαπημένο μου μέλι, το βελανιδόμελο. Και φέτος το πρώτο μέλι της χρονιάς είναι μέλι από βελανίδι. Ένα τρομερό μέλι που σκλάβωσε με το πρώτο το λογισμό μου και την καρδιά μου.

 Ένα κατάμαυρο μέλι, τρομερά παχύρρευστο με τεράστιο βάθος γεύσεων, εκπληκτικά γλυκό και με μια πρωτόγνωρη επίγευση στο τέλος που μου θύμισε χτυπητό αυγό! Αυτή την γεύση την είχα ξανασυναντήσει μόνο μια φορά στην ζωή μου, όταν είχα κάνει ένα τρύγο από καθαρή αγριορίγανη, και προφανέστατα και αυτό το μέλι έχει αρωματιστεί από τα άγρια βότανα των περιοχών που είχα τις τοποθετήσεις μου (αγριοτριφύλλι, ακακία, παλιούρι, αγριορίγανη), που μαζί με το βελανιδόμελο που έδωσε πλουσιοπάροχα η περιοχή που είχα κάνει την τοποθέτηση των μελισσιών μου έδωσαν ένα εκπληκτικό μέλι για ακόμη μια φορά. 

 Τρομερή υφή, παχύρρευστη ροή, μεστές γεύσεις με τεράστιο βάθος, και τα αρώματα, αχχχχ αυτά τα αρώματα!!! Ίσως το καλύτερο βελανιδόμελο που μας έχουν προσφέρει ποτέ οι κυρές μας! Και αυτό δεν είναι υπερβολή! 

 Μοναδικό μέλι που αξίζει μοναδικούς ανθρώπους να το γευτούν, ανθρώπους που να γνωρίζουν την τεράστια αξία του, αλλά και τον μεγάλο κόπο και ρίσκο που χρειάζεται για να παραχθεί ένα τέτοιο μέλι, και από τον μελισσοκόμο, αλλά και για τις κυρές που του έχουν κλέψει το μυαλό.

 Ένα μοναδικό μέλι που σας περιμένει να το δοκιμάστε, εμπρός λοιπόν, τι περιμένετε?







 Adios Amigos Locos






 Λάζαρος Μότσανος

 Σοχός 28/7/2020   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου