UA-50457385-1

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Κυρά των λογισμών μου (Πάθος)



Κυρά των λογισμών μου.

Μου λείπεις και θέλω πάλι
να σπάσω στον τοίχο το κεφάλι.

Μου λείπουν τα μάτια τα καστανά σου
μου λείπουνε τα  χείλη τα γλυκά σου  
μου λείπει η βραχνή φωνή σου
μου λείπει η γλυκιά οσμή σου

Κυρά των λογισμών μου.

Προχθές έσπασα όλα τα δάχτυλα μου
στου ψυγείου την πόρτα με τα καμώματα μου.

Μου λείπει η τρέλα η δική σου
μου λείπει το ξέσπασμα η οργή σου
μου λείπει ο απότομος τσαμπουκάς σου
μου λείπει ο παράλογος νταλγκάς σου

Κυρά των λογισμών μου.

Στο τραπέζι τζάμι πια δεν έχει
το χέρι μου ράμματα πλέον όμως έχει.

Μου λείπει η καυτή αγκαλιά σου
μου λείπει η θερμή φωλιά σου
μου λείπει το χάδι το απαλό σου  
μου λείπει το δάκρυ το πικρό σου

Κυρά των λογισμών μου.

Η φωνή μου και σήμερα δεν βγαίνει
λαιμός και φάρυγγας είναι και οι δύο φραγμένοι.

Μου λείπουν οι δυνατές φωνές σου
μου λείπουν οι σκληρές προσβολές σου
μου λείπουν τα κατσαρά μαλλιά σου
μου λείπει ο καυτός σεβντάς σου

Κυρά των λογισμών μου.

Το πόδι μου πονεί και κουτσαίνει
και η καρέκλα από πόδια πλέον χωλαίνει.  

Μου λείπει η ζεστασιά σου
μου λείπει η δαγκωματιά σου
μου λείπει η αδύναμη γροθιά σου
μου λείπει η ύπουλη αγκωνιά σου

Κυρά των λογισμών μου.

Το χέρι μου την βαριά με μένος κοπανάει
το βλέμμα μου την αντοχή του πατώματος μετράει.

Μου λείπει το πάθος το δικό σου
μου λείπει το ήθος το σκληρό σου
μου λείπει η άγρια η ματιά σου
μου λείπει το χαράκωμα από τα νύχια τα μικρά σου

Κυρά των λογισμών μου.

Γύρνα τώρα δίπλα στο πλευρό μου
από την μανία μου κινδυνεύει το σπιτικό μου
γύρνα  γρήγορα κοντά μου
προτού στερέψουν τα λογικά μου.  


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 28/10/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου