UA-50457385-1

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Χαρούμενος μόνο όταν γράφω μαύρα στίγματα σε λευκό χαρτί



Χαρούμενος μόνο όταν γράφω μαύρα στίγματα σε λευκό χαρτί
να νιώθω τις λέξεις να χορεύουν βαθιά από μέσα μου να ξεφεύγουν
να τις βλέπω μπρος μου να πλάθουν κόσμους ολοδικούς μου
να με ταξιδεύουν από εκεί και εδώ που ποτέ δεν είχα το θάρρος να διαβώ
να με κρατούν συντροφιά μέσα στις κρύες νύχτες του βορρά
να με νανουρίζουν γλυκά στου καλοκαιριού την ζεστασιά
να με κάνουν να μιλώ για αυτά που θέλω και ποθώ

Χαρούμενος μόνο όταν γράφω μαύρα στίγματα σε λευκό χαρτί
για αγάπες καυτές που με λέξεις μένουν για πάντα ζωντανές
για έρωτες τρελούς γλυκούς στην μνήμη μόνο μακρινούς
για την άγρια μοναξιά που μου ντύνει στα μαύρα την καρδιά
για το αγρίμι που ουρλιάζει συχνά μέσα στου μυαλού την σιγαλιά
για τα ματάκια σου τα καστανά που μου δακρύζουν συχνά
για τα μαλλιά σου τα κατσαρά που τα θέλω μόνο κόκκινα

Χαρούμενος μόνο όταν γράφω μαύρα στίγματα σε λευκό χαρτί
για τον τρελό που βασανίζει σαν παιδί τα πλήκτρα όλα μαζί
για τον παλαβό που νομίζει ότι τις λέξεις αυτός τις χτίζει
για το μικρό παιδί που έχει βαθιά τρύπα μες στην ψυχή
για τι και με λέξεις ελπίζει ότι μπορεί για πάντα να την γεμίζει
για σένα που σε ποθώ σαν απελπισμένος πνιγμένος τον ουρανό
για αυτά που ζούμε μαζί για το γέλιο σου για κάθε σου πνοή


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 22/2/2015


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου