UA-50457385-1

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

Συγνώμη κύριε το κατάστημα διαθέτει ενδυματολογικό κώδικα, Face control, και ο μαλάκας στην πόρτα δαγκάνει!

 


Επειδή βλέπω ότι παρόλες τις διαγραφές και τα μπλοκαρίσματα, παρόλο του ότι έχω κάνει γνωστό το τι ανέχομαι στο προφίλ μου, παρόλο που έχω θέσει όρια σε ποιες συμπεριφορές και χαρακτήρες ανέχομαι, παρόλο που έχω ξεκάθαρα δηλώσει ποιες απόψεις, ιδέες, κοσμοθεωρήσεις σιχαίνομαι, ωστόσο εξακολουθώ να βλέπω ότι αρκετοί από τους "φίλους" μου εδώ μέσα δεν έχουν λάβει το μήνυμα ότι όποιος δεν σέβεται τα όρια που έχω θέσει, όποιος έχει τις παραπάνω απόψεις, ιδέες, κοσμοθεωρίες, συμπεριφορές, δεν είναι ευπρόσδεκτος εδώ.

Και κάθε τόσο τσοοοουυυυπππ μου βγαίνει και κάποιος Χριστιανοτζιχάντ, ρατσιστής, μισαλλόδοξος, φανατικός, ψεκασμένος! Και θα πρέπει πάλι να κάτσω να σας κάνω θεραπεία και να εξηγώ πάλι την Άλφα Βήτα των κοινωνικών δικτύων.

Όσοι έχετε ακούσει όλα τα παραπάνω, και δεν θέλετε να τα ξανακούσετε για ακόμη μια φορά, και ξέρετε ότι στην πραγματικότητα αφορούν εσάς, το επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά, κάντε μια χάρη στον εαυτό σας πρώτα, και έπειτα σε εμένα, και φύγετε από μόνοι σας από αυτό το προφίλ!

Και εάν με έχετε εκτιμήσει και κάποια στιγμή ως άνθρωπο, για αυτά που γράφω στο blog μου, σας παρακαλώ κάντε μου ακόμη μια χάρη, και μην ξαναδιαβάσετε ούτε το blog μου!

Το να ξέρω ότι το blog μου (το οποίο το νοιώθω σχεδόν σαν το παιδί μου!) το διαβάζουν και Χριστιανοτζιχάντ, ρατσιστές, μισαλλόδοξοι, φανατικοί, ψεκασμένοι, δεν είναι κάτι που μου αρέσει ή και με τιμά ιδιαίτερα! Μπορώ να ζήσω άνετα και χωρίς την παρουσία σας στο blog μου ως αναγνώστες!

Βλέπετε το να χαρίζω απλόχερα τις γνώσεις μου χωρίς ανταλλάγματα (πχ κλικ για να έχω έσοδα από διαφημίσεις! Αλλά όμως το blog μου έχει την βασική αρχή να μην διαφημίζει κανέναν! Οπότε μηδέν έσοδα από κλικ, αρά δεν με νοιάζουν τα κλικ!) εκτός από τα προφανή μειονεκτήματα, δίνει επίσης και προφανή πλεονεκτήματα!

Ένα από αυτά είναι η ελευθερία μου. Ελευθερία να μπορώ να διαλέγω και τους αναγνώστες μου. Ή τουλάχιστον να δηλώνω την προτίμηση μου στο ποιοι θέλω να με διαβάζουν, και κυρίως ποιοι δεν θέλω να με διαβάζουν!

Οπότε για να μην σας ενοχλώ με όσα γράφω, αλλά και για να μην μολύνετε με την παρουσία σας τον κόσμο μου (τον διαδικτυακό τουλάχιστον!) ας χωρίσουν οι δρόμοι μας (και οι κόσμοι μας) ήσυχα και ωραία!

Άντε ας το κάνουμε αυτή την φορά!

Δύο μικρές χάρες μόνο!

Άντε!



Adios Amigos (κυριολεκτικά!!!) Locos


Λάζαρος Μότσανος

13/1/2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου