UA-50457385-1

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

Δικαιολογώντας την απουσία σου από το blog σου

 


 Έχουμε δουλίτσες να κάνουμε λέμε!

 Χα χα χα.

 Είπαμε να αυξήσουμε λίγο και τον συνολικό αριθμό των κυψελών μας, μια που όλη αυτή η επένδυση (που σας έχω παρουσιάσει μέσα από το blog μου) τα τελευταία χρόνια σε μελισσοκομικά μηχανήματα, αλλά και σε εργαλεία (μελισσοκομικά, ή και μη μελισσοκομικά), έχει αυξήσει κατακόρυφα την παραγωγικότητα της εργασίας μας, οπότε αυξάνουν και τα όρια στο τι θεωρώ ότι μπορεί να αποτελεί τον μέγιστο αριθμό κυψελών που μπορεί να δουλέψει ένας μελισσοκόμος (μόνος του).

 Έτσι, έτσι, έτσι, για να μην λένε και κάποιοι, κάποιοι, ότι τεμπελιάζουμε, και ότι είμαστε και μελισσοκόμοι πολυτελείας!

 Χα χα χα.

 Ο μελισσοκόμος πολυτελείας χθες το απόγευμα φόρτωσε και ξεφόρτωσε ένα φορτηγό κυψέλες (μόνος), και σήμερα το πρωί, πρωί, δεν τον έπιανε ο ύπνος με ότι έβλεπε στην μια από τις μελισσοκομικές ζυγαριές του, και τσουυυυπππππ την έκανε την απρογραμμάτιστη μετακίνηση (μόνος), γιατί οι μετεωρολόγοι έλεγαν ότι θα βρέξει από σήμερα το απόγευμα, και μετά μετακινήσεις γιοκ, για αρκετές μέρες!

 Έτσι, έτσι, έτσι, είναι οι επαγγελματίες μελισσοκόμοι! 

 Τόσο απρόβλεπτοι που ούτε και ο διάολος που έχουν μέσα τους δεν γνωρίζει τι είναι το επόμενο που θα κάνουν!

 Χα χα χα. 


 Οπότε τις επόμενες (αρκετές) μέρες θα έχει στοκαρίσματα, λαδώματα, βαψίματα, πέρασμα κλειδιών και χειρολαβών, για να ετοιμαστεί ακόμη μια λεγεώνα με κυψέλες. 

 Θα μου επιτραπεί φυσικά να μην έχω τόσο έντονη παρουσία στο blog μου, ή έστω να είναι πιο σύντομες οι επόμενες αναρτήσεις από αυτές που σας έχω συνηθίσει να ετοιμάζω (άλλο που δεν θέλετε! Χα χα χα). 

 Να ετοιμάσουμε και λίγες ακόμη κυψέλες και φέτος (και του χρόνου, και τον μεθεπόμενο χρόνο, και, και, και.....), να αυξηθεί και η παραγωγική βάση της μελισσοκομικής επιχείρησης μου, μια που η υποδομή στο μελισσοκομικό μου εργαστήρι μπορεί να υποστηρίξει πλέον αυτή την αύξηση (είδατε αρκετές από τις βελτιώσεις στον εξοπλισμό μου στο μελισσοκομικό μου εργαστήρι, σας περιμένει να δείτε και άλλες (και όχι μόνο μέσα σε αυτό)).

 Να κάνω και κάποιους να χαρούν που προοδεύει η επιχείρηση μου, γιατί ξέρω το πόσο βαθιά με έχουν μέσα στην καρδιά τους!

 Κερνάω παίδες!

 Ξέρετε εσείς τι είναι το κέρασμα!

 Χα χα χα. 


 Adios Amigos Locos

 Λάζαρος Μότσανος

 Σοχός 22/3/2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου