UA-50457385-1

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Ευχαριστίες




Υπάρχει μια τεράστια παράλειψη από μέρος μου και θέλω να την διορθώσω!!!
Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον δημιουργό του Facebook Μαρκ Ζουκένμπερκ!
Ναι, ναι, ναι καλά ακούσατε!
Μπορεί να τον κράζω διαρκώς γιατί το δημιούργημα του έδωσε βήμα σε μια «λεγεώνα ηλιθίων» όπως έγραφε και ο Ουμπέρτο Έκο, αλλά επίσης έκανε και ορισμένα πράγματα που αξίζουν τα συγχαρητήρια μας και τις ευχαριστίες μας.
Οπότε θέλω να τον ευχαριστήσω που μου έδωσε την επιλογή να μην παρακολουθώ προφίλ φίλων μου! Με μια μικρή ματιά που έριξα σήμερα σε αυτά έφριξα με τον υπόνομο που είδα εκεί, και αναρωτιέμαι πως θα αιτιολογούσε ο Φρόιντ το γιατί ακόμα τους έχω αυτούς φίλους!?!? Οπότε σε ευχαριστώ Μάρκ που δεν είναι υποχρεωτικό να ακολουθείς όλους τους φίλους σου.
Επίσης βλέποντας τα παραπάνω στα προφίλ των "φίλων" μου που δεν ακολουθώ φαντάζομαι τι υπόνομοι θα είναι τα προφίλ όσων έχω ήδη διαγράψει, και κυρίως όσους έχω μπλοκάρει, και με πιάνει ρίγος στην προοπτική να μην είχα το δικαίωμα να κάνω τα παραπάνω. Οπότε πάλι σε ευχαριστώ Μάρκ που μου δίνεις το δικαίωμα να διαγράφω και να μπλοκάρω τους σκατόμυαλούς και τους σκατόψυχους.
Για αυτά και μόνο, για πάντα υπόχρεος!!!
Χα χα χα.

Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 27/3/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου