UA-50457385-1

Κυριακή 16 Αυγούστου 2020

Να και το κεχριμπαρένιο μου. Το δεύτερο μέλι της χρονιάς

 


“Oh, my sweet summer child," Old Nan said quietly, "what do you know of fear?
Fear is for the winter, my little lord, when the snows fall a hundred feet
deep and the ice wind comes howling out of the north. Fear is for the long
night, when the sun hides its face for years at a time, and little children
are born and live and die all in darkness while the direwolves grow gaunt and
hungry, and the white walkers move through the woods”*

*George R.R. Martin, A Game of Thrones

 Και ναι! Ώρα είναι να βγει από το δοχείο ωρίμανσης και το ανθόμελο μας! Ένα υπέροχο κεχριμπαρένιο μέλι από άνθος! Υπέροχο χρώμα, υπέροχες οι γεύσεις του και τα αρώματα του, υπέροχο και το μέλι. 

 Δύσκολα μπορεί ανθόμελο να μου πάρει τα μυαλά μου, αλλά αυτό το έκανε, και μάλιστα με χαρακτηριστική ευκολία! Ένα μέλι που δεν το έχω ξανασυναντήσει στην μελισσοκομική μου ζωή. Ανθόμελο μεν, μεστό και παχύρρευστό δε! Μείγμα παλιουριού, άγριου τριφυλλιού, αγριορίγανης και ρίγανης! 

 Πληθωρικό σε γεύσεις και αρώματα, και με την ρευστότητα του να μοιάζει των μελιών από μελιτώματα (βελανίδι, πεύκο), παιχνιδιάρικο μέσα στον ουρανίσκο, και υπερφορτώνει την γλώσσα με ερεθίσματα! Ένα μέλι κατάλληλο για τα γλυκά παιδιά του καλοκαιριού, ένα μέλι απόλαυση και μόνο. 

 Ένα μέλι που μας το πρόσφεραν τα πεδινά των περιοχών που κάνω τοποθετήσεις, μέσα από ένα πεντάμηνο αδιάλειπτης νεκταροέκκρισης που δυνάμωσε τα μελίσσια μας, και τα έκαναν έτοιμα για τις παραγωγικές μελιτοφορίες του τέλους του καλοκαιριού και των αρχών του φθινοπώρου, αλλά ταυτόχρονα μας χάρισαν και μια ποσότητα από αυτό το μοναδικό μέλι, μέλι που μέρος του θα αποθηκευτεί στα βάζα για τους πελάτες μας, και το μεγαλύτερο μέρος του θα μείνει στις κυψέλες για να δώσουν μια απίστευτη γεύση στα αμέσως επόμενα μέλια της χρονιάς.

 Πραγματικά ένα ακόμα μέλι που θα δυσκολευτώ να το δώσω στους πελάτες μας, μια που μου έχει πάρει και αυτό το μυαλό μου και την ψυχή μου, ένα μέλι που συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από δύο κόσμους, τον κόσμο των μελιών μελιτωμάτων αλλά και τον κόσμο των ανθόμελων, ένα κεχριμπαρένιο μέλι, ένα μέλι χάρμα οφθαλμών, ένα παιχνιδιάρικο με την γεύση και την φαντασία μέλι, ένα μέλι τόσο εύκολα ερωτεύσιμο! Οπότε τι περιμένετε γλυκά μου παιδιά του καλοκαιριού?

 Ο χειμώνας έρχεται και το κεχριμπαρένιο καλοκαίρι που συσκεύασα για σας όλο και τελειώνει, βιαστείτε!

Adios Amigos Locos





Λάζαρος Μότσανος

Σοχός 16/8/2020
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου