UA-50457385-1

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Μαύρη φωτιά



Ότι είναι να γίνει θα γίνει, μου λες
και μου βάζεις στην ψυχή φωτιές

Είμαι τρελός ξέρω, διαρκώς μου το θυμίζεις
μέσα στην αγωνία ζω χωρίς να το προσπαθώ
λόγια μου λες αλλά γαλήνη δεν μου χαρίζεις
πόσο σε φοβάμαι όταν δεν φοβάσαι ούτε λεπτό   

Ότι είναι να γίνει θα γίνει μου λες
και μου βάζεις στην ψυχή φωτιές

Μικρό μου κουτάβι, μωρό μου παλαβό
με ταχταρίζεις γλυκά στην ζεστή αγκαλιά
μου φέρεσαι σαν παιδάκι χαζό και αγαθό
αλλά εμένα δεν ξεγελάς ξέρω αυτή την ματιά

Ότι είναι να γίνει θα γίνει μου λες
και μου βάζεις στην ψυχή φωτιές

Μα πόσο χαζός μπορεί να είσαι αναφωνίζεις
γελάς δυνατά, δυο καυτά ματάκια καστανά
μα εγώ ξέρω γάτα και αν είσαι που γουργουρίζεις
νύχια και τα δόντια έχεις μακριά και κοφτερά

Ότι είναι να γίνει θα γίνει, μου λες
και μου βάζεις στην ψυχή φωτιές

Ότι και να γίνει για πάντα εγώ εσένα θα σε αγαπώ
λόγια γλυκά που χίλιες φορές μες την άγρια νύχτα μου λες
αλλά λύκος είμαι δεν μπορώ κανένα να εμπιστευτώ
πάντα και αγαπώ, λέξεις μέσα σε όλες τις μεγαλύτερες ψευτιές

Ότι είναι να γίνει θα γίνει, μου λες
και μου βάζεις στην ψυχή φωτιές



Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 30/9/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου