UA-50457385-1

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Η επιστροφή των Τζεντάι



 Και το απολέπισμα από τον δεύτερο τρύγο του πεύκου τελείωσε, μερικές ημέρες ακόμα εργασίας για θειάφισμα των πλαισίων και ετοιμασίες στα μελίσσια για το ξεχειμώνιασμα και θα έχω όλο τον χρόνο δικό μου για να σας περιλάβω στα σούτια μια που μου ήσασταν άτακτα παιδάκια όσο εγώ έλειπα για δουλειές!!!

 Χα χα χα. 

 Ετοιμαστείτε γιατί τους επόμενους μήνες θα ακολουθήσει μια αντεπίθεση αναρτήσεων σε αυτό το blog για να βγάλουμε το χαμένο έδαφος λόγου των τρύγων του πεύκου (στην πραγματικότητα αυτή η ανάρτηση σκεφτόμουν να την ονομάσω "Η αυτοκρατορία Αντεπιτίθεται" αλλά λέω άσε μπορεί να με περάσουν για Αριανό!!! Ξέρετε οι Αριανοί έχουν μια τάση να μεγαλοπιάνονται, και έτσι στο Μπάσκετ θέλανε να λέγονται Aυτοκρατορία και στο Ποδόσφαιρο ότι είναι η Μπάρτσα της Ελλάδας!!! Αλήθεια Μπάρτσα της Ελλάδας τι λένε τα τρακτέρ εκεί στις επαρχίες της Γ΄Εθνικής? Χα χα χα). 

 Παρόλο που δεν ασχολήθηκα και ιδιαίτερα αυτόν τον καιρό λόγου τεράστιου όγκου εργασίας με τα μελισσοκομικά δίκτυα, από τα λίγα που είδα μπορώ να πω ότι η απογοήτευση ήταν το κυρίαρχο αίσθημα που με κυρίευε (ίσως και να ήταν και το μόνο αίσθημα που να ένοιωθα με την τραγική κατάσταση που επικρατούσε εκεί). Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα πλέον να μείνω σε ελάχιστες μελισσοκομικές ομάδες (Να με συγχωρήσετε παίδες αλλά είναι πράγματα που τα λέω χρόνια, τώρα καιρός να τηρήσω αυτά που λέω και να αρχίσω να ξεκόβω σιγά σιγά από παντού). 

 Δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείσαι ιδιαίτερα με αυτές ιδίως τώρα που η μελισσοκομική μου επιχείριση βρίσκεται στο μεταίχμιο ανάμεσα σε δύο διαφορετικές καταστάσεις (από την Ηρωική περίοδο της μελισσοκομίας στην Ελπιδοφόρα περίοδο της. Τι είναι αυτά? Θα τα αναλύσουμε στις επόμενες μελισσοκομικές αναρτήσεις, υπομονή σιγά σιγά θα τα δούμε. Μάλλον θα έπρεπε να την ονομάσω αυτή την ανάρτηση "Η αυτοκρατορία Αντεπιτίθεται σιγά σιγά" χα χα χα) και ο χρόνος ήδη άρχισε να στερεύει για πολλά πολλά (ήδη όσα παιδιά επικοινωνούσαν μαζί μου με προσωπικά μηνύματα έβλεπαν μια καθυστέρηση στις απαντήσεις μου λόγου όγκου εργασίας μου, αυτή η καθυστέρηση θα γίνεται χρονιά με την χρονιά όλο και μεγαλύτερη πλέον) οπότε θα περιορίσω την παρουσία μου μόνο στο blog μου και στο προφίλ μου στο Facebook ( και εκεί κυρίως για ερωτήσεις και απαντήσεις). 

 Με έχει πιάσει η λύσσα για δημιουργία και δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο.Είμαστε έτοιμοι για απογείωση και δεν μας κρατάει τίποτα στο έδαφος! (εκτός από καμία κακή μελισσοκομική χρονιά, τίποτα μαλάκες με ραντίσματα, τίποτα καλόπαιδά που "δανείζονται" κυψέλες, καμία κυβέρνησή που λέει "ποιους μαλάκες έχουμε να φορολογήσουμε τώρα?". Όλα καλά όλα ανθηρά χα χα χα).  

 Αρκετά! Θα τα πούμε όλα τους επόμενους μήνες μέχρι να πιάσει η φούρια της Άνοιξης (θα είναι άραγε αυτό το τελευταίο διάστημα που θα έχω χρόνο για να δημιουργώ πρωτότυπες αναρτήσεις με τον ρυθμό που είχα στο παρελθόν? Μπορεί! Θα δούμε στο μέλλον). 

 Μην μου αγχώνεστε εσείς μόνο και μου πάθετε τίποτα!

 Το μόνο που χρειάζεται εσείς πλέον να έχετε στον νου σας είναι ότι ο Κακός ο Λύκος επέστρεψε και είναι πιο άγριος από πότε!

 Χα χα χα. 

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση......




Adios Amigos Locos


Λάζαρος Μότσανος

Σοχός 27/11/2015


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου