UA-50457385-1

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Μέχρι το ξέστρο μου να στομώσει


 Μετά από μια μεγάλη παύση στην δημοσιοποίηση αναρτήσεων από αυτό το blog που κράτησε περίπου ένα μήνα καιρός να δώσουμε το παρόν ξανά γιατί βλέπω ότι αρκετοί από εσάς αρχίσατε να παρουσιάζετε συμπτώματα στέρησης, και σε συνδυασμό με την αφόρητη ζέστη δεν σας βλέπω να την βγάζετε καθαρή!

 Χα χα χα.

 Μια μεγάλη παύση στην δημοσίευση αναρτήσεων λόγου του πολύ μεγάλου φόρτου εργασίας που έχω αυτή την εποχή για να προλάβω να ετοιμάσω τα μελίσσια, για να εκμεταλλευτώ δύο διαφορετικές ανθοφορίες που αν αποδώσουν θα μου δώσουν τρύγους (και πολύ καλούς μάλιστα!) από δύο τελείως διαφορετικά μέλια. Μέχρι στιγμής οι τοποθετήσεις μου καθώς και όλα τα ρίσκα μου αποδίδουν και είμαι πολύ αισιόδοξος για την έκβαση τους. 

 Φυσικά αυτό σημαίνει ότι θα συνεχισθεί η αποχή μου στην δημοσίευση αναρτήσεων και κατά την διάρκεια των τρύγων του καλοκαιριού (όπως αντίστοιχα θα υπάρχουν και κενά στις δημοσιεύσεις μου και στους φθινοπωρινούς τρύγους του Πεύκου) οπότε θα προσπαθήσω στο μικρό διάστημα που θα μου μείνει ως τους προσεχείς τρύγους μου να δημιουργήσω ένα μικρό απόθεμα αναρτήσεων που θα σας συντροφεύει κατά την απουσία μου και θα απαλύνει λίγο τις αρνητικές επιπτώσεις της. Σκεφτείτε τες σαν ένα μικρό τσιρότο νικοτίνης για εσάς τους χαρμάνιδες χα χα χα.

 Δυστυχώς η ενασχόληση με το blog αφαιρεί χρόνο και προσπάθεια που μερικές φορές δεν τα διαθέτεις ή δεν έχεις καν την διάθεση να τα διαθέσεις (μετά από 12 ώρες στα μελίσσια κάθε μέρα για 5-6 συνεχόμενες μέρες κάθε εβδομάδα, και θα δείτε ότι το τελευταίο πράγμα που θα σε ενδιαφέρει είναι να ανοίξεις τον υπολογιστή σου). 

  Υπάρχουν δύο άκρα συμπεριφορών ανάμεσα στους bloggers σχετικά με αυτό το ζήτημα. 

 Bloggers οι οποίοι δεν σταματάνε ποτέ να αναρτούν στο blog τους συνέχεια, ανεξάρτητα από τον φόρτο εργασίας τους, και αυτό το γεγονός σου προκαλεί την απορία εάν πραγματικά έχουν κάποιο φόρτο εργασίας ή η μόνη τους ενασχόληση με την μελισσοκομία είναι το blog τους!

 Όπως και αντίθετα υπάρχουν bloggers που βγάζουν μια ανακοίνωση αρχές της άνοιξης ότι δεν θα έχουν χρόνο για να αναρτούν τίποτα για μήνες (που έτσι και αλλιώς έχουν αναρτήσει και ελάχιστα μέχρι τώρα χα χα χα) λόγου φόρτου εργασίας και ξαναναρτούν κάτι ξανά τον χειμώνα, υποθέτω ότι το δεύτερο είδος απλώς κάνει ένα blog μόνο και μόνο για να λένε ότι είναι και αυτοί bloggers!!

 Εγώ από την πλευρά μου προσπαθώ να ισορροπήσω ανάμεσα σε αυτά τα δύο άκρα και να αναρτώ όσο ποιο συχνά μπορώ (ή έχω την διάθεση!) χωρίς αυτό όμως να αποτελέσει εμπόδιο στην εργασία μου (και την επιβίωση μου, καθώς και όσων αγαπώ!) τις περιόδους που ανεβαίνει κατακόρυφα ο φόρτος εργασίας μου (που όχι κύριοι που θέλετε να αυτοαποκαλείστε bloggers δεν κρατά όλη την άνοιξη και μεγάλο μέρος του καλοκαιριού!!!! Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους! Προτού φτιάξετε ένα blog σκεφτείτε πρώτα αν είσαστε ικανοί να το τροφοδοτείτε με αναρτήσεις ανά τακτά διαστήματα και όχι μια κάθε μήνα ή δίμηνο. Δείξτε κάποιο σεβασμό και στους αναγνώστες σας και όχι μόνο στην προσπάθεια σας να αυτοδιαφημιστείτε!!! Έτσι έτσι, για να μην ξεχνάτε τι εστί Αρκούδα! Χα χα χα). 

 Φυσικά όσο θα αυξάνει ο φόρτος εργασίας μου θα αυξάνουν και τα αντίστοιχα κενά στις δημοσιεύσεις (ναι αλλά μιλάμε αυτό θα συμβεί όταν πετύχει ο σχεδιασμός μου για τουλάχιστον 300 κυψέλες!), όπως και όταν η μελισσοκομία θα μου δώσει την οικονομική δυνατότητα να ασχοληθώ και με άλλα αντικείμενα (είτε ως εργασία, είτε ως επενδύσεις, είτε ως προσωπική ενασχόληση μου). Εξυπακούεται ότι σε αυτή την περίπτωση απλούστατα θα αλλάξει και η θεματολογία αντίστοιχα του blog μου και θα αντανακλά ποσοστιαία και τα νεώτερα ενδιαφέροντα και ενασχολήσεις  σε σχέση με την μελισσοκομική θεματολογία μου.

 Υπομονή! Δεν φαντάζεστε με τι θα ασχολείται αυτό το blog στο μέλλον και τι εκπλήξεις σας ετοιμάζει και στο άμεσο αλλά και στο απώτερο μέλλον. 

 Επίσης έχουν υποπέσει στην αντίληψη μου πολλά από τα στραβά που έχουν συμβεί στην διαδικτυακή μελισσοκομία (κυρίως μου τα έχουν μεταφέρει γραπτώς ή τηλεφωνικώς οι φίλοι μου, ευτυχώς έχω φύγει από σχεδόν όλες τις ομάδες και ευγνωμονώ την ώρα και την στιγμή που πήρα αυτή την ορθότατη απόφαση μου!) το τελευταίο διάστημα και είναι εξελίξεις για τις οποίες έχω γράψει επανειλημμένος σε αυτό το blog ότι θα συμβούν, αλλά ταυτόχρονα με λυπεί ιδιαίτερα το ότι οι προβλέψεις μου βγαίνουν για ακόμα μια φορά σωστές.

 Είναι κρίμα οι περισσότεροι από εμάς να βγάζουν το χειρότερο εαυτό τους μέσα στα κοινωνικά δίκτυα, τα συμπλέγματα τους, τις εμπάθειες τους, και την ημιμάθεια τους. Δύσκολο είναι να προσπαθείς να δημιουργήσεις (όσο μπορείς, όπως μπορείς, και όσο φτάνουν οι δυνατότητες σου, και οι ικανότητες σου) ένα κλίμα διάχυσης της γνώσης και ενός κλίματος αλληλοβοήθειας, όταν βλέπεις ότι είσαι απελπιστικά μόνος σου μέσα σε ένα μόνιμο κλίμα εμπάθειας που επικρατεί παντού στον διαδικτυακό χώρο. 

 Και ένα παράπονο θα μου επιτραπεί να εκφράσω εδώ. Και κυρίως προς τους νεώτερους μελισσοκόμους. Όλοι παραπονιέστε ότι οι παλιότεροι μελισσοκόμοι δεν θέλουν να μοιράζονται το γνωστικό τους κεφάλαιο και κρατούν μια μυστικοπάθεια σε οτιδήποτε αφορά την μελισσοκομία. 

 Κάποια στιγμή βρίσκονται κάποιοι κουζουλοί που δεν έχουν πρόβλημα να μοιρασθούν με τους άλλους το γνωστικό τους κεφάλαιο χωρίς να ζητούν τίποτα για αυτό (ούτε διαφημίσεις, ούτε σεμινάρια, ούτε "δείγμα δωρεάν" από τους προμηθευτές, ούτε τίποτα για αντάλλαγμα! Υπάρχουν και αυτοί! Μην πάτε μακριά! Αυτή την στιγμή διαβάζετε έναν από αυτούς!), και αμέσως να βρεθούν κάποιοι και να τους τσουβαλιάσουν μαζί με όλο τον συρφετό των "διαφημιστών" bloggers, των "προφητών" bloggers, των "για να δούμε τι ψαριά πιάσαμε και σήμερα" bloggers, και των "διδασκάλων" bloggers! Δικαίωμα σας είναι να πιστεύετε ότι γουστάρετε για τον καθένα και να λέτε την άποψη σας για αυτούς! 

 Αλλά να την λέτε με ονοματεπώνυμο και στοχευμένα, όχι στο στιλ όλοι οι bloggers είναι αυτό ή όλοι οι bloggers είναι το άλλο. Λυπάμαι δεν είμαστε όλοι το ίδιο και δεν θα ανέχομαι να με τσουβαλιάζει ο/η κάθε τυχάρπαστος/η που απλώς έχει ένα πληκτρολόγιο με μέγεθος όσο ένα άνοιγμα χεριών και μια γλώσσα ακόμα μεγαλύτερη μαζί με τον κάθε αλαφροϊσκιωτο που έχει αποκτήσει δημόσιο βήμα και κάνει το κομμάτι του. 

 Γιατί αν αρχίσω εγώ να γενικεύω και να προσβάλω πιστέψτε με δεν θα είναι ωραίο θέαμα! Αν νομίζετε ότι έχω δημιουργική γραφή και ταλέντο στην συγγραφή αναρτήσεων δεν μπορείτε καν να φανταστείτε πόσο πιο δημιουργικός και ταλαντούχος είμαι στην συγγραφή προσβολών! Ελπίζω να μην χρειασθείτε να το μάθετε ποτέ εσείς, καθώς και οι μανάδες σας!!!

 Χα χα χα. 

 Την πήρατε την δόση σας από την Αρκούδα και σήμερα?

 Ξεχαρμανιάστε?

 Ναι ε?

 Ωραία!

 Πάω να σας ετοιμάσω τώρα ένα μικρό απόθεμα από αναρτήσεις για να έχετε να πορεύεστε τον επόμενο καιρό που εγώ θα δουλεύω ασταμάτητα μέχρι το ξέστρο μου να στομώσει!


Μέχρι την επόμενη ανάρτηση

Adios Amigos Locos




Λάζαρος Μότσανος
Winterfell 21/6/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου