UA-50457385-1

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Ανάθεμα αιρετικό


Πως μου αρέσει ελεύθερα μόνο να γράφω ότι και αν σκέπτομαι
και ας αριστεροί,  μα και δεξιοί, με όλα αυτά να συφιλιάζονται
με καυτό μίσος να με διαβάζουν οι αναρχικοί και οι  κουμουνιστές
μα και φαφλατάδες μισαλλόδοξοι, και οι κενοί φασίστες ρατσιστές  

Τα γραφόμενα μου να προκαλούν μούδιασμα στις ψυχές φανατικών
θρισκοταλεμπάν όλων των θρησκειών, μα και των αδιάφορων άθεων
πικρή χολή να στάζουν για μένα συνδικαλιστές και εργατοπατέρες
και του διαδικτύου οι ανόητοι σοφοί και χωρίς φωτοστέφανο σωτήρες

Οι λέξεις μου να χαράζουν στα πρόσωπα αυτών οργή και μένος πολεμικό
που η αλήθεια είναι δικό τους μονοπώλιο, χάρισμα θαρρείς κληρονομικό
να σκυλιάζουν φαλλοκράτες, σοβινιστές, και κατά επάγγελμα πατριδοκάπηλοι
καθώς και ανέραστες φεμινίστριες, διεθνιστές, και της αριστεροσύνης οι άσπιλοι   

Αυτός είμαι εγώ, θεομπαίχτης, ανάθεμα αιρετικό ,την ελευθερία μου δεν πουλώ
κριτή στους λόγους μου, και δερβέναγα στους όρχεις μου, δεν μπορώ να ανεχθώ
καυστικός, προκλητικός, πάντα μαχητικός, να σταματήσω να γράφω δεν το μπορώ
και αν μόνος καταλήξω, τις λέξεις μου δεν θα πνίξω, ελεύθερος και μόνο να ζω ποθώ





 Ξέρετε εσείς μετά από αυτό, διαγραφή, μπλοκάρισμα, και άγιος ο Θεός.......

Χα χα χα.




Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 20/8/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου