UA-50457385-1

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Περί πολιτικής

 

 Για να κάνω και εγώ μια πολιτική δήλωση με αφορμή αυτή την ημέρα!

 Επειδή εκλογές πλησιάζουν (με που περνά το 50% της θητείας μιας κυβέρνησης αρχίζει στην πραγματικότητα η προεκλογική περίοδος, ιδίως σε περιόδους πυκνού πολιτικού χρόνου όπως είναι τα τελευταία 7-8 χρόνια) και επειδή αρκετοί "ξεσηκωμένοι" και επίδοξοι κομματόσκυλοι θα βγουν εις άγρα ψήφων σιγά, σιγά (και ήδη αρκετοί βλαμμένοι έχουν βγει!) είμαι υποχρεωμένος να προειδοποιήσω ότι δεν θα γίνει κάτι τέτοιο στο προφίλ μου, ή στο blog μου!

 Δεν ενδιαφέρομαι για τις επιδιώξεις κανενός κόμματος, καθώς και οποιουδήποτε για το πολιτικό του μέλλον. Και δεν θα συναινέσω στην προαγωγή τους με κανένα τρόπο! Δεν γουστάρω και ούτε θα ανεχθώ πολιτικές συζητήσεις στο προφίλ μου στο facebook, ούτε στα προσωπικά μου μηνύματα, όπως και στο blog μου.

 Κάθε ένας που θα πολιτευτεί με τα κύρια πολιτικά κόμματα που εκπροσωπούνται στο Ελληνικό κοινοβούλιο, αλλά και από τα μικρά που δεν έχουν εκπροσώπηση εκεί (Είτε κόμματα της παράλογης Αριστεράς, είτε κόμματα της παλαβής Δεξιάς) θα πρέπει να γνωρίζει ότι δεν θα βρει πρόσφορο έδαφος στο προφίλ μου στο facebook, ή στο blog μου, για να κάνει το κομμάτι του ή να παίξει οποιοδήποτε πολιτικό παιχνίδι.

 Το προφίλ μου στο facebook, καθώς και το blog μου, είναι απαγορευμένη ζώνη για τα κομματόσκυλα, και όσοι δεν το αποδέχονται αυτό παρακαλούνται να αποχωρίσουν άμεσα και από τα δύο!

 Εδώ και χρόνια υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση της πολιτικής και των πολιτικών, αλλά προφανέστατα μια που όλο και νέα άτομα εντάσσονται στους φίλους μου δεν έχουν την αντίστοιχη γνώση αυτής της επιλογής μου. Αυτός και μόνο είναι ο λόγος που δεν έχουν μια "σκληρή" έξοδο από την διαδικτυακή πραγματικότητα μου, και προβαίνω σε αυτήν την ανακοίνωση!

 Βλέπετε για εμένα η "Άγνοια Νόμου" επιτρέπεται! Απλώς από αυτό το σημείο και μετά δεν μπορείτε να την επικαλεσθείτε μια που μόλις σας έχω ενημερώσει πλήρως!

 Αναμένω έπειτα από την γνώση, την συμμόρφωση.

 Αλλιώς θα ακολουθήσουν τα προαναφερόμενα μέτρα και ενέργειες εκ μέρους μου.

Εκ της Επαναστατικής κυβερνήσεως



       Ο Υπουργός Εσωτερικών


          Μότσανος Λάζαρος

      Θεσσαλονίκη 17/11/2017

2 σχόλια:

  1. Στο μπλογκ σου δεν μπορείς να είσαι υπουργός εσωτερικών. Πρωθυπουργαρα είσαι.
    Και άσε αυτά περί επαναστατικων κυβερνήσεων γιατί παραπέμπουν στην ένδοξη ελληνική αριστερά και αυτοαναιρεισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή