UA-50457385-1

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

Ουγκ!



 Μετά από χρόνια με Windows phone ( WP) μετάβαση σε Android phone (AP).

 Πρώτες εντυπώσεις?

 Ο τρόπος λειτουργίας και χειρισμού του WP είναι καλύτερος, ίσως γιατί είναι ο ίδιος με των λειτουργικών των υπολογιστών που δουλεύω εδώ και τρεις σχεδόν δεκαετίες. Η προσαρμογή σε smartphone WP ήταν κάτι πανεύκολο, σαν να αναπνέεις ένα πράγμα, απλό, εύκολο, ενστικτώδες, ασυνείδητο. 

 Αντίθετα η μετάβαση σε AP είναι παράνοια! Το κάθε τι διαφορετικό, και κατά κάποιο τρόπο "λάθος"! Ότι ξέρεις για την χρήση κινητών πάει περίπατο (τέλος το Duble tap για να κλείσεις ή να ανοίξεις κάτι, ή έτσι νομίζω!), τα πάντα είναι σκορποχώρι, και δεν έχουν την δομή που έχει ένα οργανωμένο λειτουργικό σύστημα. Θα χρειασθεί στάνταρ χρόνος για να συνηθίσω αυτό το μπουρδέλ..... Ούπς! Αυτό τον διαφορετικό τρόπο οργάνωσης! Χα χα χα.

 Οι εφαρμογές είναι καλύτερες στο AP και μάλιστα λειτουργούν (ιδίως αφού η προδότρια Microsoft εγκατάλειψε τα λειτουργικά για κινητά WP και εφαρμογές όπως ο Messenger και το Facebook δεν δουλεύουν σε αυτά εδώ και χρόνια ή μήνες αντίστοιχα - κάτι που δεν είναι απαραιτήτως και κακό! Χα χα χα-), θέλουν όμως εκμάθηση όμως μια που είναι πολύ μπροστά από αυτές που λειτουργούσα (όταν τις λειτουργούσα, και όπως αυτές λειτουργούσαν, και όταν λειτουργούσαν!). .

 Δεν μπόρεσα ακόμα να κατεβάσω τις επαφές μου από το ένα κινητό στο άλλο και εδώ προφανέστατα μπορεί να υπάρχει τεράστια σφαγή! Ηλιθιότητες σχετικά με τα μεγέθη των SIM (κανονική SIM, microSIM, και πλέον και nanoSIM! nanoSIM!!!! Αν είναι δυνατό! Πάτε καλά ρε μπαγλαμάδες που σχεδιάζετε κινητά? Κάθε φορά που θα αλλάζεις κινητό θα χάνεις όλα τα δεδομένα της SIM γιατί αλλάζετε τα πρότυπα? "NanoSIM!" να αναφωνήσει η νέα υπεργκόμενα που θα γνωρίσετε στο Bar μόλις θα σας δει γυμνούς στην κρεβατοκάμαρα δείχνοντας ανάμεσα στα πόδια σας, πριν σκάσει στα γέλια και θα σας αφήσει στα κρύα του λουτρού!!! Χα χα χα) δυστυχώς και το bluetouth μεταξύ WP και AP δεν είναι υποδειγματικό (το κόβω για ακόμα μια φορά να βάλει η Αλεπού το χέρι της και μετά να με ειρωνεύεται περιπαιχτικά " Ξέρεις, ουγκ! Εγώ είχα από τους πρώτους υπολογιστές στην Ελλάδα, ουγκ! Όταν εγώ έγραφα σε Forum εσείς όλοι πηδάγατε κατσίκες, ουγκ! Εγώ πριν γίνω ο Αρκούδας ήμουν ο αρχιπειρατής Maran και "κατέβαζα" κάθε μήνα Gigabites για Gigabites από Torrent, ουγκ! Αλλά το κινητό να το δουλεύω δεν το ξέρω ο προβατομπήχτης! Oυγκ, ουγκ, ουγκ!!!" Χα χα χα).

 Τρία χρόνια μετά από το πρώτο 
"έξυπνο" κινητό μου και λογικό η διαφορά ανάμεσα στα κινητά να είναι αβυσσαλέα, παρόλο που το παλιό ήταν Φλόκια και αυτό είναι ένα Γούιν Τσουν καράτε κινητό (γουαομιγκ? χουαομιγκ? πως τα λένε τα καταραμένα, ουγκ!). Θα το σκίσω και αυτόοοοοοο!!!! Φωτογραφίες με ρυθμό πολυβόλου και να δούμε ποιος θα καταρρεύσει πρώτοςςςςςς!!! Χα χα χα.

 Θα μου σπάσει τα νεύρα, το ξέρω. Θα με βάλει σε διαδικασίες να δω ποιο είναι πιο ανθεκτικό, το κινητό ή ο τοίχος. Θα με πάρει από μια κατάσταση Zen και θα με οδηγήσει σε αμόκ και σε δολοφονικό παροξυσμό. Θα με κάνει να το μισήσω τρελά, πριν το αγαπήσω με πάθος.

 Και μετά?

 Μετά νέο κινητό, νέο λειτουργικό, και μια αλεπού να μουρμουρίζει σαρκαστικά πίσω από το αυτί μου "Ξέρεις, ουγκ! Εγώ είχα από τους πρώτους υπολογιστές στην Ελλάδα, ουγκ! Όταν εγώ έγραφα σε Forum εσείς όλοι πηδάγατε κατσίκες, ουγκ! Εγώ πριν γίνω ο Αρκούδας ήμουν ο αρχιπειρατής Maran και "κατέβαζα" κάθε μήνα Gigabites για Gigabites από Torrent, ουγκ! Αλλά το κινητό να το δουλεύω δεν το ξέρω ο προβατομπήχτης! Oυγκ, ουγκ, ουγκ!!!"

 Χα χα χα.




Adios Amigos Locos










Λάζαρος "Ουγκ" Μότσανος

Σοχός 26/10/2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου