UA-50457385-1

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

Προσοχή! Ο μελισσοκόμος δαγκάνει!


 Παρακολουθούσα ένα live κειμένου με τον αγώνα ΠΑΟΚ - ΟΦΗ και στα σχόλια του αγώνα βλέπω τον εξής διάλογο ανάμεσα σε έναν ανώνυμο σχολιαστή και σε αυτόν που έκανε τον σχολιασμό του αγώνα:


to10.gr 6:26 μ.μ.
53' Ο ΠΑΟΚ δεν έχει μπει το ίδιο επιθετικά όπως στο πρώτο ημίχρονο και το τέμπο στο ματς είναι αρκετά χαμηλό χωρίς όμως ο ΟΦΗ να μπορεί να απειλήσει

Anonymous70957 6:26 μ.μ.
Ξανα ρωταω υπήρχε πανο για την μακεδονια η ήταν εντολή σαββιδη ν μην δυσαρεστηθεί ο τσιπρας

to10.gr 6:28 μ.μ.
Υπάρχει πανό για τη Μακεδονία και είναι στις κεντρικές θύρες του γηπέδου

to10.gr 6:29 μ.μ.
55' Γύρισμα του Σασί από τα δεξιά αλλά δεν βρέθηκε παίκτης του ΟΦΗ στην πορεία της μπάλας

Anonymous70957 6:30 μ.μ.
To10 πιστεύεις ότι αν ο παοκ ήταν αδιάφορος και δεν πήγαινε για τιποτα θα υπήρχε ένταση στην τουμπα για την μακεδονια ναι η όχι με το χερι στην καρδιά πες μου

to10.gr 6:32 μ.μ.
Φίλε μου την ώρα που ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη δεν είναι η καταλληλότερη στιγμή για πολιτικού τύπου συζήτηση

Anonymous70957 6:32 μ.μ.
Αποφεύγεις ναι η όχι δρν θέλω ανάλυση

to10.gr 6:33 μ.μ.
Δεν αποφεύγω απλά δεν είμαι το Μαντείο των Δελφών

to10.gr 6:34 μ.μ.
60' Ο Πασχαλάκης δεν απομακρύνει σωστά μες την περιοχή, ο Σασί επιχειρεί σέντρα- σουτ αλλά δεν απειλεί

Anonymous70957 6:35 μ.μ.
Να σου πω εγώ αφου δεν θες θα ήταν εξω από τη τουμπα και αστυνομία θα είχε αναβάλει τον αγώνα

to10.gr 6:35 μ.μ.
62' Πρώτη αλλαγή για τον ΟΦΗ, Ντίνας στη θέση του Σασί

to10.gr 6:36 μ.μ.
ΟΚ φίλε μου

to10.gr 6:38 μ.μ.
64' Σεντράρει ο Μάτος, ο Σάκχοφ παίρνει μια κεφαλιά αλλά δεν απειλεί. Αουτ η μπάλα

to10.gr 6:38 μ.μ.
65' ΓΚΟΛ ο ΠΑΟΚ

 Και η μόνη μου σκέψη ήταν η εξής «Κοίτα τι άγιοι άνθρωποι είναι οι δημοσιογράφοι (ναι, ακόμα και αυτοί που εργάζονται για τον  Βαγγέλα! Χα χα χα), το άτομο έχει να κάνει μια περιγραφή αγώνα που την παρακολουθεί πόσος κόσμος, να κρατήσει σημειώσεις για το άρθρο που θα ακολουθήσει, και έχει τον άλλον τον παπάρα να του πρήζει το συκώτι για ότι να είναι θέμα, και πάλι του κρατάει χαρακτήρα! Εγώ παρόλο που είμαι Μακεδόνας, Παοκτσής, Έλληνας (δεν είναι ενδεικτική η σειρά ιεράρχησης! Μην μασάτε! Χα χα χα) εάν είχα κάποιον τέτοιον πρήχτη την ώρα που θα δούλευα στα μελίσσια, πες κάνοντας τρύγο, χωρίς δεύτερη σκέψη θα του είχα  χώσει το ξέστρο στο δεξί του το μάτι, θα τον πήγαινα κάπου στην άκρη του μελισσοκομείου για να μην ανησυχήσει τα μελίσσια την ώρα που θα σπαρταρούσε ξεψυχώντας,  θα έβριζα Θεούς και δαίμονες γιατί θα έπρεπε να αλλάξω γάντια επειδή αυτά που φορούσα θα ήταν μέσα στο αίμα, και ο μόνος μου ενδοιασμός θα ήταν τι να κάνω με το πτώμα αφού τελείωνα τον τρύγο, να το θάψω στο πευκοδάσος ή να το πετάξω σε καμιά θάλασσα ή λίμνη?»

 Χα χα χα.  


Adios Amigos Locos


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 27/1/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου