UA-50457385-1

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Και τώρα οι μαύροι τρύγοι, σσσσσσσςςςς..... Το αφεντικό δουλεύει!



 Παίδες ήρθε η εποχή που θα με χάσετε για λίγο, φέτος νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, μια που προβλέπεται ότι οι τρύγοι στο βελανίδι να είναι οι καλύτεροι που έκανα ποτέ. Ήρθε ο καιρός για τους Μαύρους τρύγους που τόσα χρόνια ονειρευόμασταν αλλά δεν μας έβγαιναν. Αλλά φέτος η κατάσταση άλλαξε. Με πολλά μελίσσια φορτωμένα ήδη με μέλι από τις προηγούμενες τοποθετήσεις, και εδώ και πολύ καιρό να μαζεύουν το πολύτιμο μαύρο μέλι που τόσο πολύ λατρεύω.

 Φέτος θα αλλάξω και την τακτική των τρύγων και δεν θα πηγαίνω να τρυγώ μονοκοπανιά για πολλές μέρες τις κυψέλες και αμέσως μετά απολέπισμα. Αντίθετα φέτος θα τρυγώ τις βαρύτερες κυψέλες, θα απομελώνω τα πλαίσια που τρύγησα, και μετά θα τρυγώ την επόμενη παρτίδα ελαφρότερων κυψελών, που θα έχουν πάρει στο μεταξύ και περισσότερα μέλια, για να εκμεταλλευτώ το γεγονός ότι ακόμα πάνε καλά οι τοποθετήσεις μου στο βελανίδι. Και ίσως, ποιος ξέρει, να είναι εκείνη ακριβώς η φετινή χρονιά που να προλάβουμε και να ξανατρυγήσουμε τα μελίσσια πριν τα πεύκα (ή έστω να κατέβουν με πολλά μέλια στα στεφανώματα τους στα πεύκα, κάτι που θα εξασφαλίσει πολύ καλούς Κόκκινους τρύγους εάν δώσει έστω τις  προβλεπόμενες ποσότητες  για το πεύκο, χωρίς τίποτα ιδιαίτερες αποδόσεις). 

 Οπότε μια που πάμε για τρύγους εφάμιλλους των τρύγων του πεύκου είναι αναμενόμενο ότι και οι όγκοι εργασίας μου θα είναι αντίστοιχοι (ε όχι ακριβώς! Γιατί οι τρύγοι  στο πεύκο είναι μακρινοί τρύγοι, και μόνο το να πας και να γυρίσεις από την Χαλκιδική είναι 6 ώρες υπόθεση!). Άρα θα είμαι αναγκασμένος να περιορίσω στο ελάχιστο την παρουσία μου στα κοινωνικά δίκτυα, και κυρίως στο blog μου την αμέσως επόμενη περίοδο. Οι ανάγκες της δουλειάς βλέπετε και ακόμα περισσότερο οι ανάγκες της επιβίωσης. 

 Εάν μπορέσω ίσως προλάβω να σας ετοιμάσω κάποιες μισοτελειωμένες αναρτήσεις που τις βασανίζω εδώ και καιρό (και εννοώ την ανίχνευση στο στρατόπεδο Καρατάσιου, όπου έχω κάνει αρκετή έρευνα σχετικά με πολλά ενδιαφέροντα θέματα και καταστάσεις που έχουν προκύψει εκεί, αλλά και ο όγκος του φωτογραφικού υλικού που έχω από αυτή την ανίχνευση είναι τεράστιος. Απλώς επειδή είναι απαιτητική ανάρτηση από πλευράς έρευνας και υλικού, και επειδή δεν θέλω να κατεβάσω το επίπεδο της εργασίας μου στο blog από βεβιασμένες κινήσεις, δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσω να την ετοιμάσω στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που θα έχω τις επόμενες μέρες,  και  στο επίπεδο ποιότητας που αρμόζει στο blog μου και στους αναγνώστες μου. Θα δούμε τι θα γίνει και με αυτό).

 Επίσης σε μελισσοκομικές ερωτήσεις φυσικά και θα απαντώ, αν και μπορεί να υπάρχει μια μικρή χρονοκαθυστέρηση σε αυτόν τον τομέα, μικρή όμως, των 2-3 ημερών το περισσότερο.

 Αυτά λοιπόν τσακαλάκια μου, μια από τις μεγαλύτερες μάχες του χρόνου είναι ακριβώς μπροστά μου (και μάλιστα έχω συγκεντρώσει και υλικό από την αμέσως προηγούμενη περίοδο για να σας ετοιμάσω και αναρτήσεις από τους Μαύρους Τρύγους, υπομονή στο μέλλον αυτά) και πρέπει να  δοθώ με όλο μου το είναι σε αυτή. Για λίγο θα με χάσετε αλλά δεν θα χαθούμε. Λίαν συντόμως  θα τα ξαναπούμε.




 Adios Amigos Locos



Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 1/7/2019


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου