UA-50457385-1

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

Οι προδότες της φυλής



Και όχι εγώ δεν είμαι κανένας αμόρφωτος ρατσιστής
αν και από μένα μόνο την αρβύλα μου στο λαιμό σου θα δεις
πατριώτης μόνο είμαι απλώς, καθαρόαιμος, ο μόνος  σωστός
άσχετα αν εμφύλιους πολέμους ονειρεύομαι ακόμα και ξυπνητός 

θάνατος στους προδότες της φυλής
θάνατος στους δημοκράτες της πορδής
θάνατος και φυσικά σε όλους αυτούς
που δεν περιμένουν Ελ από τους ουρανούς

Και όχι εγώ δεν είμαι κανένας μισαλλόδοξος παλιοχαρακτήρας
αν και μόνο για λόγια εμπάθειας το στόμα μου είναι ανεμιστήρας
πνεύμα παρουσιάζω λαμπρό, των προγόνων μου το μόνο γνήσιο τεκνό
άσχετα αν στην ζωή μου έχω να δείξω μόνο ένα υστερικό προφίλ ηλεκτρικό

θάνατος στους προδότες της φυλής
θάνατος στους δημοκράτες της πορδής
θάνατος και φυσικά σε όλους αυτούς
που δεν περιμένουν Ελ από τους ουρανούς

Και όχι εγώ δεν είμαι  ένας μικροδικτακτορίσκος απολυταρχικός
μια που σου αναγνωρίζω το δικαίωμα να συμφωνείς με μένα διαρκώς
της δημοκρατικής κληρονομιάς του Γένους είμαι ο μόνος υπερασπιστής
αν και ψόφος και προδότη είναι τα εμπνευσμένα μου λόγια αν με αμφισβητείς

θάνατος στους προδότες της φυλής
θάνατος στους δημοκράτες της πορδής
θάνατος και φυσικά σε όλους αυτούς
που δεν περιμένουν Ελ από τους ουρανούς

Μότσανος Λάζαρος
Σοχός 15/9/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου