UA-50457385-1

Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Και αρχίζουν οι τρύγοι


 Και έφτασε παίδες οι εποχή που προσμένουμε όλη την χρονιά. Η ώρα των τρύγων είναι εδώ! Οπότε τις επόμενες δύο εβδομάδες με περιμένουν δύο διαδοχικοί τρύγοι (ένας στο βουνό, και ένας στην πεδιάδα). Σύμφωνα με την εικόνα που έχω από τα μελίσσια μου θα είναι μάλιστα και δύο βαρβάτοι τρύγοι. Αλλά αν δεν μπουν τα μέλια στο βαρέλι καλό είναι να μην προτρέχουμε!

 Αλλά αυτό επίσης σημαίνει ότι θα με χάσετε τις επόμενες μέρες, και την ίδια περίοδο των τρύγων και των απομελισμάτων, αλλά και πιο πριν κατά την προετοιμασία για αυτούς (που προετοιμασία για αυτούς σημαίνει να προμηθευτείς από την Σαλονίκη τους κουβάδες για να βάλεις το μέλι, να βάλεις όλα τα περσινά χτισμένα -και μελωμένα-πλαίσια στις παραφυάδες για να δημιουργήσεις χώρο και μέρος για να βάλεις τα νέα τρυγημένα πλαίσια -πριν τα ξαναδώσεις στα παραγωγικά μελίσσια- και να ετοιμάσεις όλο τον εξοπλισμό σου για τον τρύγο). 

 Αυτό σημαίνει βέβαια και ότι θα με χάσετε για το αντίστοιχο διάστημα από πλευράς παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα και στο blog μου! Αναγκαίο κακό αυτό παίδες, μια που η ιεράρχηση των αναγκών μου δίνει στην επιβίωση τρομερά αυξημένη βαρύτητα στο αντίστοιχο μου σύστημα αξιών χα χα χα.

 Αλλά επίσης θα εκμεταλλευτώ αυτό το μικρό διάστημα προετοιμασίας για να ετοιμάσω λίγες (πολύ λίγες δυστυχώς!) αναρτήσεις που θα αναρτηθούν σε αυτό το διάστημα για να αντιμετωπίσετε κάπως ελαφρύτερα και εσείς το στερητικό σύνδρομο που θα σας προκαλέσει η απουσία μου (μην μασάτε αυτή την εβδομάδα είναι και ο τελικός του Suvivor, και την επόμενη εβδομάδα θα αρχίσει το Game of Thrones οπότε θα μπορέσετε να την παλεύσετε και λίγο εσείς!) χα χα χα. 

 Έτσι, έτσι, έτσι, ο καλός ο μελισσοblogger ακόμα και την ταχυπαλμία από τον καύσωνα καθώς φοράει την μελισσοκομική στολή ξέρει να την εκμεταλλεύεται. Οπότε αντί σήμερα να πάω για ακόμα μια συνεχόμενη ημέρα στα μελίσσια και να κινδυνεύσω να πεθάνω από καρδιακή ανακοπή (μα γιατί όχι!!! Πήγαινε! Πήγαινε! Πήγαινε! Δεν θα λείψεις από κανένα μας! Χα χα χα) θα προσπαθήσω να ετοιμάσω μερικές αναρτήσεις να παίζουν τον καιρό που θα είμαι εξαφανιζόλ (ή μπορεί σαν κοπρόσκυλο που είμαι να πω "Ε δεν γαμιέται! Ποιος να κάθεται να ετοιμάζει πράμα με τέτοια γαμημένη ζέστη!!!" Χα χα χα).

 Οπότε όπως λέμε και εμείς στον Βορρά "Brace Yourselfs, Τρύγος Is Coming" χα χα χα.

 Μέχρι την επόμενη χαλαρούμπα κατάσταση.........


Adios Amigos Locos


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 2/7/2017 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου