UA-50457385-1

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Πολίτικο - ( Ναμκιώρα )



Αχ Ναμκιώρα μου  γιαβάς, γιαβάς, το γινάτι βγάζει μάτι
πεζεβέγκα μου εσύ, μπρε ποιος μπορεί να σε κάνει ζάφτι
αμπτάλα και ζεβζέκα μου, την καρδιά μου πετάς μπιρ παρά
το αδικιωρισμένο σου το αντέτι καραγιανγκούν μες στην χαρά  

Τι να κάνω τη μπιμπιλένια σου, την γκιουζελί σου την ματιά
αν τζαν τζιν τοπ οϊνάρ έχεις μες στην μπουζιέρα σου καρδιά

Αχ Καμσίζα μου εσύ, με έχεις τον ζαβαλή στο μαύρο το κιτάπι
κάθε που ναλετιάζεις είσαι όλο οτούρ και γκίτ μικρέ σατράπη
χαϊβάνι και σασκούνι μου, μπάρεμ δώσε μου τα ακιντέ σου τα φιλιά
μπερεκέτι γελαντζί για τον τζουτζέ σου μόνο η δική σου η αγκαλιά

Τι να κάνω τη μπιμπιλένια σου, την γκιουζελί σου την ματιά
αν τζαν τζιν τοπ οϊνάρ έχεις μες στην μπουζιέρα σου καρδιά

Αχ Αρσίζα μου εσύ, με το ντέρτι σου ντερές μου γίνε το δάκρυ
σεβντά ντεμέκ έχεις στην καρδιά, αλλά με πετάς πάντα στην άκρη
αχμάκα και σαρσέμα μου, νισάφι πια, μην κάνεις την αγάπη κεσάτι
γιαβουκλού μου μικρή, άσε το κιορ γινάτι μην μου σβήσει το μεράκι

Τι να κάνω τη μπιμπιλένια σου, την γκιουζελί σου την ματιά
αν τζαν τζιν τοπ οϊνάρ έχεις μες στην μπουζιέρα σου καρδιά








 Αφιερωμένο στην Γιαγιά Αρετή και την Γιαγιά Σοφία. Τι νομίζατε? Όσο εσείς κελαιδούσατε κάποιος έστηνε αφτί έστω και αν σφύριζε ντεμέκ σε αδιάφορο χαβά!

 Και σε μια Αλεπού επίσης. 


Μότσανος Λάζαρος

Πόλη 19/10/2017


2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κύριε Κόφτη, τιμή μου και χαρά μου που άρεσε αυτό το ατόπημα μου σε ένα άτομο με εξαίρετο ήθος, επίπεδο, και χαρακτήρα!

      Διαγραφή