UA-50457385-1

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Ροκανίζοντας το πόδι σου ξεφεύγεις από το δόγκανο



 Παιδιά άρχισα σιγά σιγά  να αποχωρώ από τις μελισσοκομικές ομάδες (ναι σιγά σιγά! Σήμερα μόνο βγήκα από 31 ομάδες χα χα χα) στις οποίες ήμουν μέλος.

 Φεύγω όχι γιατί είχα προσωπικές διαφορές με τους διαχειριστές τους ή με συγκεκριμένα μέλη αυτών των ομάδων, αλλά κυρίως γιατί θεωρώ ότι το κλίμα σε αυτές είναι δηλητηριώδες και μη παραγωγικό. Επίσης σήμερα που έκανα μια καλή βόλτα σε αυτές για να δω που θα μείνω ακόμα μέλος, είδα ότι σχεδόν τα ίδια και τα ίδια θέματα ανακυκλώνονται σε αυτές όπως και οι ίδιες αναρτήσεις (από δημοφιλή blog ή ιστοσελίδες ή οι ίδιες διαφημίσεις). Οπότε ο πολυμερισμός της προσοχής μου με την συμμετοχή μου σε πολλές μελισσοκομικές ομάδες βλέπω ότι δεν έχει και κανένα όφελος όσο αφορά την διαφορετικότητα της πληροφόρησης μου ή την βελτίωση της ποιότητας της.

  Θα μείνω ακόμα μέλος σε μερικές ομάδες (ελάχιστες, μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού!) στις οποίες έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τους διαχειριστές τους και μια εντονότερη αλληλεπίδραση με αυτούς. Ελπίζω να μην δημιουργηθεί κάποια παρεξήγηση για την επιλογή μόνο αυτών των ομάδων στις οποίες συμμετέχω. Απλώς με άτομα που έχεις και ένα καλημέρα κάθε τόσο είναι ευκολότερο να παραμείνεις στις ομάδες τους, σε αντίθεση με ομάδες στις οποίες δεν υπήρξε έντονη και συνεχής επικοινωνία με τους διαχειριστές τους.

 Οπότε η Αρκούδα παύει να είναι πανταχού παρόν (και από όλα απών χα χα χα), και θα επικεντρωθεί κυρίως με καθαρά μελισσοκομικά θέματα και όχι με την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην διαδικτυακή μελισσοκομία.   

 Επίσης κάποια άτομα που το τελευταίο διάστημα ήταν υπερβολικά προσβλητικά με τους άλλους αλλά είχαν την ανοχή μου, πλέον αποφάσισα να μην δίνω σιωπηλή αποδοχή αυτής της συμπεριφοράς τους με το να τους διατηρώ ως φίλους μου διαδικτυακούς, και άρχισα σιγά σιγά και αυτούς να τους "αποχωρώ" από το διαδικτυακό σύμπαν μου. Μηδενική ανοχή σε όσους έχουν στην ψυχή τους, στην καρδιά τους, και στο μυαλό τους χώρο μόνο για βοθρολύματα.

 Μελισσοκομικές σελίδες στις οποίες μελισσοκόμοι δείχνουν το έργο τους και τις προσπάθειες τους πάνω στην κουλτούρα και τον πολιτισμό της μέλισσας δεν θα δούνε την αποχώρηση μου από αυτές. Μου αρέσει να χαίρομαι με τις χαρές ατόμων που εκτιμώ όπως και να λυπάμαι με τις λύπες τους.

 Καιρός να επικεντρωθούμε στα ουσιώδη και μόνο. Μικρές και δηλητηριώδεις καταστάσεις καθώς και αντίστοιχα άτομα δεν έχουν θέση στις ζωές μας. 

 Αποχαιρετώντας το παρελθόν μπορείς μόνο να καλωσορίσεις το μέλλον. 


Adios Amigos Locos






 Ο Μεγάλος λευκός στεριανός πολικός Θηρευτής.
 Never Never Land 3/12/2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου