UA-50457385-1

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Λύσσα



Εγώ το μπορώ, εγώ θα το καταφέρω
η θέληση μου δυνατή και ας υποφέρω 
η ματιά μου καρφωμένη μόνο εκεί
σαν άγριος λύκος πάνω στο αρνί 

Μικρό μου φαντασμένο μα και παιδί
δεν είναι έτσι η άτιμη η ζωή 
σε κανένα δεν δίνεται έτσι απλά
μόνο το να το λες έρχεται εύκολα

Τα όνειρα μου τα κυνηγώ δίχως αναπνιά
του κυνηγιού η μέθη μου 
σκιρτάει την καρδιά
δεν μου λείπει η δίψα για το γλυκό κρασί
πλέον έχω μόνο άσβεστη λύσσα για ζωή 

Μικρό μου φαντασμένο μα και παιδί
δεν είναι έτσι η άτιμη η ζωή 
δεν φτάνει μόνο να λες θέλω εγώ
για να κάνεις αληθινό το κάθε όνειρο

Εγώ τα όνειρα μου πλάθω, εγώ και θα τα ζω
τίποτα πια δεν με σταματά να τα βρω
μανία έχω, θα πετύχω ότι μου χρωστά η ζωή
τα όνειρα μου μαζί θα ζήσουμε εγώ και εσύ

Μικρό μου φαντασμένο μα και παιδί
δεν θα μάθεις ποτέ τελικά αυτή την ζωή
πολλά είδαν τα μάτια μου τα καστανά
μα μόνο ένα χαζό παιδί με όνειρα τρελά. 


Μότσανος Λάζαρος
Σοχός 30/12/2015


Ποτέ, μα ποτέ, μην σταματάτε το κυνήγι, ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου