UA-50457385-1

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Αμπτάλικο


Γυναίκα για να αγαπήσεις θέλει να τραγουδά
να μαγειρεύει καλά, να φιλά με τα μάτια κλειστά
χαζέ και μπουνταλά να σου βρω μια, να σου γίνει νταλγκάς
να γλυτώσω εγώ, να σε ξεφορτωθώ, να είσαι άλλης μπελάς

Αχ αμπτάλικο μικρό μου και χαζό
εσένα εγώ για πάντα θα αγαπώ
το χαμόγελο που για μένα κρατάς
την λάμψη στα μάτια όταν με κοιτάς

Βρε θα σε διώξω από εδώ να βρεις άλλη θηλύκια
να κάνετε πολλά θεότρελα σαν και σένα παιδιά
να μην χαθεί ο σπόρος, και λείψει από τούτη την γη
η παλαβομάρα, και η ανώφελη η ύπαρξη χωρίς λογική

Αχ αμπτάλικο μικρό μου και χαζό
εσένα εγώ για πάντα θα αγαπώ
το χαμόγελο που για μένα κρατάς
την λάμψη στα μάτια όταν με κοιτάς

Να με τουμπάρεις με μαλαγανιές και γαλιφιές εσύ δεν μπορείς
να φύγεις, να χαθείς, μπρός μου σαν βρεμένο γατί μην σταθείς
να βρεις μια βλαμμένη, μια που να σου αξίζει, με φιλί που να πικρίζει
να ζήσετε μαζί, μια ζωή μίζερη, το γέλιο σου πια να πάψει να ανθίζει

Αχ αμπτάλικο μικρό μου και χαζό
εσένα εγώ για πάντα θα αγαπώ
την λάμψη στα μάτια όταν με κοιτάς
το χαμόγελο που για μένα κρατάς



Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 7/10/2016 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου