UA-50457385-1

Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Και για ακόμη μια φορά ο κώλος μας φλέγεται



 Και για ακόμα μια φορά ήρθε εκείνη η εποχή του χρόνου που όλοι γνωρίζετε ότι αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ύπαρξης μου τα τελευταία χρόνια της ζωής μου. Ναι, για ακόμα μια φορά η μελισσοκομική κόλαση είναι προ των θυρών μας. 

 Οι επόμενοι 2 μήνες θα είναι μήνες εντατικής ενασχόλησης με τρύγους, απομελίσματα , και μετακινήσεις των μελισσιών μας μέσα και έξω από τα πεύκα (δις!). Και αυτή την φορά θα έχω παρέα σε αυτό το μελισσοκομικό ταξίδι (μάλλον ταξίδι στην κόλαση χα χα χα) τον αδερφό μου, και οι δύο μας πλέον θα πρέπει να βγάλουμε το αυξημένο φέτος όγκο εργασίας που μας περιμένει, μια που ο αριθμός των κυψελών που κατεβήκανε στα πεύκα (και θα ξανακατεβούν) είναι μεγαλύτερος από κάθε άλλη χρονιά. 

 Αυτό φυσικά σημαίνει από την άλλη πλευρά ότι θα πρέπει να αραιώσω την παρουσία μου στα κοινωνικά δίκτυα και στο blog μου. Λυπητερό μεν γεγονός, αναγκαίο δε. Πρέπει να τρώει το αρκούδι για να γράφει Μελισσοιστορίες, και για να τρώει θα πρέπει να τρυγάει χα χα χα. Τουλάχιστο τις προηγούμενες μέρες και τις αμέσως επόμενες θα προσπαθήσω να δημιουργήσω ένα μικρό απόθεμα αναρτήσεων για να σας κρατήσει συντροφιά όσο εγώ θα πολεμώ για να κερδίσω την ζωή (όπως και αρκετοί από τους συναδέλφους μου μελισσοκόμους αυτή την εποχή πολεμούν για να κερδίσουν την ζωή τους, τα σέβη μου παλίκαροι!). 

 Ζούμε μια μεταβατική μελισσοκομική περίοδο πλέον, και οι προσπάθειες μας μπορούν να αρχίσουν να αποδίδουν όσο και οι προσδοκίες μας, και να αρχίσει η απογείωση της μελισσοκομικής μας επιχείρησης στα επίπεδα που την έθεταν εδώ και τόσα χρόνια τα όνειρα μας. Στο χέρι μας να το πετύχουμε αυτό, και θα το πετύχουμε.   

 Λόγια πολλά και χρόνος λίγος, θα σας αφήσω τώρα για να συνεχίσω να ετοιμάζω το απόθεμα αναρτήσεων που σας έχω υποσχεθεί. Θα σας λείψω για λίγο αλλά επίσης σας υπόσχομαι ότι από τον χειμώνα και μετά θα έχετε μια υπερβολική δόση από μένα (θααααα σαααααςςς σκίσωωωωωωω!!!! Χα χα χα). Σχεδιάζω πολλά για την επόμενη χρονιά (εάν αυτή η χρονιά πάει καλά μελισσοκομικά) και μια που είμαι αποφασισμένος να σας παρουσιάσω πολλές πτυχές της μελισσοκομικής μου επιχείρησης θα ανοίξω πολλά παράθυρα στην ζωή μου (μελισσοκομική ή μη), στο χέρι σας είναι να με γνωρίσετε καλύτερα. 

 Αλλά μέχρι τότε.......


 Adios Amigos Locos











Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 02/09/2017    


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου