UA-50457385-1

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ (ΑΝΟΙΞΗ)

Η ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΟΣ*
*Ursula K. Le Guin




Αφιερωμένο για όσους από εσάς ασφυκτιάτε στωικά, μες στα σωθικά των μεγαλουπόλεων.


































































Νεκροταφείο Ελεφάντων.



The Shire*
*The Lord Of The Rings








































Νοσταλγία για την πράσινη θάλασσα των ματιών της.






Μαγεμένο δάσος.









Δρυός Πεσούσης, Πας Ανήρ Ξυλεύεται.




The Last March Of The Ents*
*The Lord Of The Rings


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 21/05/2009

Έκαστος ανήκει και κάπου 
άλλοι στις αλμύρες των θαλασσών 
άλλοι στα λαμπερά φώτα των πόλεων 
άλλοι στους απέραντους γαλάζιους ορίζοντες. 

Εγώ ανήκω στα σμαραγδένια τα δάση.

Εδώ θέλω να ζω 
να ονειρεύομαι 
να αγαπώ 
να υπάρχω 
και να πεθάνω.

Όταν έρθει και η σειρά μου να λείψω 
θαφτέ με κάτω από μια πελώρια βελανιδιά 
να την νιώθω να με αγκαλιάζει με την σκιά της 
καθώς τα φύλλα της θα θροΐζουν το τελευταίο αντίο.  

Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 26/03/2014

4 σχόλια:

  1. Εκκληση προς τον διαχειρηστη... ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ φωτογραφιων!!!!!!!!!!!!

    ευχαρισουμε Λαζαρε για τις ομορφες φωτογραφιες που μοιραστηκες μαζι μας!!!

    ο φιλος σου ο HoneyBee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αναρτηθεί και ως άλμπουμ στο Facebook σε πλήρη ανάλυση φίλε μου.

      Όλο με τρέχετε!

      Χα χα χα

      Διαγραφή
    2. ααα σε παρακαλωωω εγω ποτε σε ετρεξα??? μια φορα και αυτη με το τσιγκελι χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Χαλάω εγώ χατήρι?

      Μην μασάς οι γέρικες οι βελανιδιές γκρινιάρες και αυτές είναι!

      Χα χα χα.

      Διαγραφή