UA-50457385-1

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Μέρα παράξενη


 Σήμερα παίδες μια από τις πιο παράξενες μου ημέρες!!!

 Βγαίνω έξω για να κάνω ψώνια και τσούκ στον φούρνο πετυχαίνω έναν τύπο που χωρίς ούτε ένα καλημέρα αρχίζει να φωνάζει "Θάνατος στους φασίστες, ναι ψόφο στους Ελ-οινες" τον κοιτάζω με έκπληξη, «Πας καλά?» λέω από μέσα μου,  σκέφτομαι καλά θα πάμε και σήμερα, αλλά ταυτόχρονα λέω σιγανά «Οκ υπάρχουν προβλήματα στον κόσμο, κάποια ασφάλεια εκεί πάνω στο κεφάλι θα είναι καμένη».

 Συνεχίζω τα ψώνια και στο μανάβικο δεύτερος τρελός! Με που τον βλέπω αμέσως αρχίζει να τραγουδά "Ζήτω η 21 Απριλίου, ζήτω οι σωτήριες της Ελλάδος, θάνατος στα αναρχοκουμούνια!" μένω παγωτό! "Δεν γίνεται!" λέω. Σε λιγότερο από μερικά λεπτά δύο τρελοί στην στράτα μου! Κάποιος μου κάνει πλάκα, κάπου εδώ γύρω υπάρχουν κρυμμένες κάμερες, να δεις κάποιο τσογλάνι σαν το Φερεντίνο κάνει γυρίσματα εδώ! Κοιτάζω αριστερά κάμερες πουθενά, κοιτάζω δεξιά πάλι έρημος από κάμερες, λέω θα είναι πίσω από τον Φίκο, ούτε και εκεί κάμερες! Λες να μην μου κάνουν πλάκα? 

 Πάμε παρακάτω.

 Επόμενη στάση το κρεοπωλείο, και την ώρα που έλεγα μια καλημέρα σε ένα γνωστό μου τσουππππ το θέατρο του παραλόγου ξαναχτυπά! Τρίτος τυπάς μπαίνει μέσα στο κρεοπωλείο και φωνάζει «Να μας φέρουν πίσω τα κλεμμένα, και φόρους να πληρώνουν μόνο τα μοσχάρια που ψηφίσαν τους μαλάκες που μας κυβερνούν τα τελευταία 40 χρόνια!», γυρίζω τον κοιτώ με δυσπιστία σχετικά με το τι βλέπουν τα μάτια μου, ρωτάω τον γνωστό μου "Δεν μου λες τα βλέπεις αυτά και εσύ ή μόνο εγώ έχω παραισθήσεις σήμερα?", "Και εγώ σήμερα από το πρωί σε τέτοιους διαρκώς πέφτω και νόμιζα ότι τα έβλεπα μόνο εγώ!!", "Δεν πάμε καλά" λέω, "Μάλλον τόσα χρόνια σε αυτό το χωρίο που παντρεύονται μεταξύ τους οι χωρικοί άρχισαν να βγαίνουν τα συμπτώματα!!! Αλλά όλα μαζί την ίδια ώρα? Φεύγω γιατί τον βλέπω αγριεμένο και φοβάμαι μην μας φάει κανένα λαρύγγι!".

 Αλλά με που πάω να διαβώ την πόρτα από το κρεοπωλείο ξαφνικά μπροστά μου ένας με γένια έχοντας ένα ξύλινο σταυρό στο δεξί του χέρι και μια πινακίδα στο στήθος του που έγραφε "Ο γέροντας ξέρει! Πιστέψτε και σωθείτε, ο καιρός γάρ εγγύς!" με κοιτάζει με ένα απλανές βλέμμα και με ψαρώνει, "Εεεεεε καλημέρα του λέω" αλλά αυτός εκεί με το βλέμμα να ατενίζει στο άπειρο και να περιμένει! Με μικρές κινήσεις, αργά αλλά σταθερά, φεύγω από κοντά του χωρίς να τον αφήνω από τα μάτια μου γιατί ποτέ δεν ξέρεις με τέτοιους! Μπορεί να σε ρωτήσει ξαφνικά "Πιστεύεις στον Θεό" και αν του απαντήσεις "Ναι" μπορεί να σου χώσει κανένα Σταυρό στο μάτι σου και να ουρλιάζει "Ετοιμάσου να συναντήσεις τον Δημιουργό σου!".

 Αρχίζω πλέον να τρέχω, μπαίνω στο αυτοκίνητο μου και αποφασίζω να φύγω από το χωρίο, "Εξωγήινοι από το διάστημα θα είναι, θα τους έχουν κυριεύσει όλους και τους έχουν κάνει ζόμπι! Να φύγω όσο προλαβαίνω" και ξεκινώ, περνώ από την πλατεία του χωρίου και ξαφνικά βλέπω 30-40 συγχωριανούς  σκορπισμένους εδώ και εκεί μου με ένα πλακάτ ο καθένας να φωνάζει στο κενό μπροστά του σχεδόν σαν δαιμονισμένος! "Διαδήλωση?" αναρωτιέμαι. Αλλά κοιτώ τα πλακάτ και βλέπω "Οι πρόσφυγες να φύγουν, Η Ελλάδα στους Έλληνες" γράφει το ένα, "Ελλάδα η χώρα του Πας μην Έλλην βάρβαρος" το άλλο, "Πρώτη φορά Σύριζα, δέκατη τέταρτη φορά Πασόκ" το τρίτο, "Την κρίση να την πληρώσουν τα παράσιτα του Δημοσίου" το επόμενο, "Χωρίς θρησκεία το μόνο που μένει είναι σκοτάδι και αναρχία", "Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του", "Γεμίσαμε πούστιδες και αδερφές, στα κανάλια τρέφονται με πούτσες μακρουλές", και πάει λέγοντας! 

 Αρχίζει να με πιάνει τρόμος, πρέπει να φύγω αμέσως από εδώ! Πατάω το γκάζι και το Vitara αρχίζει να σπινάρει και να εκτοξεύεται με ταχύτητα μέσα από την πομπή των ζόμπι περνώντας ανάμεσα τους και από πάνω τους, δεν με ενδιαφέρει καθόλου! 

 Πρέπει να φύγω αμέσως από εδώ το μόνο που σκέφτομαι! 

 Ναι φεύγω! 

 Γρήγορα!

 Δυστυχώς τα καύσιμα του αμαξιού μου είναι στα κόκκινα και πρέπει άμεσα να το ξαναγεμίσω αν θέλω να φύγω από το χωρίο του Ιονέσκου. 

 Σταματώ στο βενζινάδικο στο τέλος του χωρίου μας για να φουλάρω και για να φύγω, έρχεται ο βενζινάς και με ρωτά "Για πού το βάλαμε? Βόλτα Σαλονίκη?", "Ποια βόλτα? Να ξεφύγω θέλω! Εδώ όλοι χτυπήσανε μπιέλα λέω! Τρελάθηκαν όλοι, Γίνανε Ζόμπι, ουρλιάζουν, φωνάζουν, κρατούν πλακάτ με μαλακίες, απαντούν σε ερωτήματα που δεν τους κάνανε, μιλάνε αλαλάζοντας με τον εαυτό τους. Την κάψανε την τυρόπιτα!", "Έλα μωρέ πως κάνεις έτσι!" μου λέει "Ελευθερία να λένε ότι γουστάρουν έχουν, δικαίωμα στην άποψη έχουν, το λέει και το Ελληνικό το Σύνταγμα" , "Λες ε? Έχουν και δικαίωμα να φαίνονται σαν τρελοί επίσης?" ψελλίζω. "Μην μασάς, νέοι καιροί, νέα ήθη" μου λέει "Βασικό δικαίωμα πλέον είναι να διαφημίζουν και τις απόψεις τους χωρίς να τους ρωτούν, χωρίς να ενδιαφέρουν κάποιον, χωρίς να νοιάζονται αν οι άλλοι θα τους περνούν ως παλαβούς, αρκεί να το κάνουν στην σελίδα του προφίλ τους, άσχετα που εσύ τους βλέπεις στην αρχική σου! Δεν πειράζει, καλό είναι να ξέρεις τους τρελούς, χρήσιμο, μπορείς πολύ ευκολότερα αν τους γνωρίζεις να τους αποφεύγεις!".  

 Κάθομαι για μια στιγμή και μονολογώ "Για κοίτα τον βενζινά! Καλά τα λέει! Δίκιο έχει, άσε τον τρελό στην τρέλα του, έχε τους από μακριά και θα είσαι ασφαλής. Μέχρι τώρα, δεν μπορούσες να ξέρεις τι τρέλα κουβαλά ο καθένας, τώρα στην προσφέρουν στο πιάτο, στην οθόνη του υπολογιστή σου. Χάρη σου κάνουν, μπορείς πλέον να ξέρεις τι κουβαλά κάθε ένας στο κεφάλι του, μπορείς να προφυλαχτείς από αυτούς χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Είναι ακίνδυνοι τελικά!".

 Χαμογελώ, πληρώνω για την βενζίνη μου και για την σοφία που κέρδισα σήμερα και ξαναγυρίζω στο σπίτι μου "Δεν χρειάζεται να πάω πουθενά" λέω "Θα πετάξω και την τηλεόραση, δεν την χρειάζομαι, όταν θα θέλω να γελάσω θα βγαίνω απλώς στο μπαλκόνι μου και θα βλέπω τους τρελούς να λένε τα δικά τους και θα σκάζω στα γέλια. Αφού δεν μπορείς να τους αλλάξεις. Αφού δεν μπορείς να τους νικήσεις. Αφού σίγουρα δεν μπορείς και να τους αγνοείς, μπορείς να κάνεις μόνο ένα πράγμα,. να διασκεδάζεις με την τρέλα τους!".


 Επιτέλους μου φαίνεται ότι θα φανούν τελικά και αυτοί κάπου χρήσιμοι.     


 Αφιερωμένο σε όλους τους παλαβιάριδες του Facebook που θεωρούν ότι η συμπεριφορά τους μέσα σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο μπορεί να διαφέρει από την συμπεριφορά που έχουν και στον πραγματικό κόσμο.


 Μέχρι την επόμενη ανάρτηση...................





Adios Amigos Locos



Μότσανος Λάζαρος

Never Never Land 12/10/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου