UA-50457385-1

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Παλαβοί μέσα στην βροχή



Εγώ και εσύ μες στην νύχτα την ψυχρή
μέσα στην πυκνή και κρύα βροχή
ένα μάτσο αδέσποτοι τρελοί
τρέχουν όλοι μαζί ποιος ξέρει γιατί

Τρέχουν οι παλαβοί μέσα στην βροχή
τρέχω και εγώ τρέχεις και εσύ
τρέχουμε μαζί γελώντας δυνατά    
μέσα στα νερά σαν μικρά παιδιά  

Περπατάς στα βροχόνερα τσαλαβουτάς
πρόσεχε σου λέω μάτια μου γλυκά
στην βροχή δεν έμαθες να περπατάς
άγαρμπα παραπατάς τα παπούτσια χαλάς

Θάλασσα οι ομπρέλες λες και είναι τοξική
αυτή η φθινοπωρινή ασταμάτητη βροχή
οδηγοί απελπισμένοι τα θεία βλαστημούν σιωπηλοί
βράζουν από θυμό καρφωμένοι στην κίνηση 

Τρέχουν οι παλαβοί μέσα στην βροχή
τρέχω και εγώ τρέχεις και εσύ
τρέχουμε μαζί γελώντας δυνατά    
μέσα στα νερά σαν μικρά παιδιά  

Είναι όμορφη η Θεσσαλονίκη στην βροχή
και ακόμα πιο όμορφη στης νύχτας την θαλπωρή
πόλη γεμάτη με μυστικά που γλυκαίνουν την ζωή
μυστικό μου γλυκό και εσύ που μου πυρώνεις την ψυχή


Μότσανος Λάζαρος

Θεσσαλονίκη 13/10/2015

Μια πόλη, μια νύχτα, μια βροχή
ένας μαραθώνιος, και μια τρελή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου