UA-50457385-1

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

Καλό Δεκαπενταύγουστο παίδες από την ΤΕΑΠ



 Χρόνια πολλά σε Παναγιώτηδες, Μαρίες, Δέσποινές και όσους ακόμα γιορτάζουν σε δύο ημέρες.

 Βιαστικές ευχές αλλά πιθανό αύριο και μεθαύριο θα απολεπίζω και θα απομελώνω πλαίσια από τον τρύγο τον χθεσινό και τον σημερινό και υπάρχει πιθανότητα να μην προλάβω να δώσω τις ευχές μου σε ένα σωρό κόσμο που αγαπώ και εκτιμώ!

 Δεν σας ξεχνώ παίδες απλώς προσπαθώ να βάλω δύο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη. Και να κάνω ένα τρύγο της τελευταίας στιγμής (τσακ μπαμ τρύγος! Χα χα χα) και να έχω έτοιμα τα μελίσσια (δηλαδή να προλάβω να βάλω πίσω τα απομελωμένα πλαίσια στις κυψέλες) για την μεταφορά στα πεύκα, αν δώσουν (αν δεν δώσουν νιέμα προμπλέμα, πάλι τρύγο με ανθόμελο προβλέπω χα χα χα).

 Οπότε αν δεν δώσω το παρόν μην με κακοχαρακτηρίσετε, δεν είμαι ακοινώνητο (που στην πραγματικότητα είμαι! Χα χα χα), αλλά απλώς είμαι Δ.Ε.Α. (ΠΖ) Μελισσάς*

 *Δ.Ε.Α. (ΠΖ) Μελισσάς = Δέστε ένα αρχίδι που ζορίζεται Μελισσάς!

 **ΤΕΑΠ = Τρύγοι Έρχονται Από Παντού (όπως λέμε Σκατά Έρχονται Άπο Παντού (ΣΕΑΠ) χα χα χα). 

 Χα χα χα.





Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 13/8/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου