UA-50457385-1

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Στης γλυκιάς Παναγιάς την γιορτή


Στης γλυκιάς Παναγιάς την γιορτή
και εσύ με μαλώνεις πάλι τρελή
είσαι άτακτο γατί, με θύμωσες πολύ
θα σε σβέρκοσω και μέσα στο σακί

Αχ γλυκοφιλούσα μου εσύ Παναγιά
έχε χάρη που σε έχω αδυναμία βαριά
και σε αφήνω να μου τα ψάλεις συχνά
αυτή η βραχνή φωνή, τα μάτια τα καστανά

Το καλύτερο παιδί, το ξέρεις και εσύ
χαμόγελο ντροπαλό, βλέμμα καθαρό
χαζός, παλαβός, αλλά και πιστός σαν σκυλί
γνωρίζεις καλά, για σένα πεθαίνω μα και ζω

Στης γλυκιάς Παναγιάς την γιορτή
με την μούσα μου πάλι ερωτοτροπώ
έμπνευση να μου χαρίσει ξανά αυτή
λόγια μαγικά να πω, να πνίξω τον θυμό



Σαν αποθάνω να το κάνετε αυτό τραγούδι σε ρεμπέτικο χαβά μαγκίτες!

Χα χα χα.


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 15/8/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου