UA-50457385-1

Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Ανιχνεύσεις Νταίμον Ελλάς Καπνική ΑΕ Vol I


  Και σήμερα τσακαλάκια μου θα σας οδηγήσω σε μια ανίχνευση σε ένα μέρος όπου έχω αφήσει ένα μέρος της καρδιάς μου. Ένα εγκαταλειμμένο εργοστάσιο που έχει μεταβληθεί όλο σε ένα τεράστιο καμβά για τους διάφορους καλλιτέχνες του δρόμου, όπου έχουν εκθέσει την έμπνευσή τους και το ταλέντο τους στα μάτια όσων έχουν την τύχη και την τόλμη να βρεθούν εκεί όπου τα ένστικτα σου σιγοψιθυρίζουν να μην πας. 

 Και αυτό είναι το εγκαταλειμμένο εργοστάσιο της Νταιμον Ελλάς Καπνική Α.Ε.. Ένα ακόμα κουφάρι του Ελληνικού καπιταλισμού στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, όπου κάποτε υπήρχε μια κραταιά εταιρία που κρατούσε ένα μεγάλο μέρος της εμπορίας καπνού στην Ελλάδα, αλλά πλέον και αυτό μαράζει, ένα φάντασμα, μια ανάμνηση και μόνο μιας πολυάνθρωπης εταιρίας, ένα άδειο κέλυφος ενός πρώην ναού του εμπορίου.

 Αλλά πριν από όλα τα άλλα αρχίζουμε όπως πάντα με την καθιερωμένη ιστορική αναδρομή.  


Ιστορική Αναδρομή

Νταιμον Ελλάς Καπνική Α.Ε.

 Ιδρύθηκε το 1978 με έδρα την Θεσσαλονίκη ως “ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΟΣ Α.Ε.” (Αρχική ονομασία), στις 9/6/1995 η εταιρία απορρόφησε τον κλάδο της εταιρίας “ΑΥΣΤΡΟΕΛΛΗΝΙΚΗ Α. Ε.” (Η ΑΥΣΤΡΟΕΛΛΗΝΙΚΗ Α. Ε. ασχολείτο με την επεξεργασία καπνών και την εξαγωγή τους κυρίως προς την Αυστραλία) έπειτα από την εξαγορά της δεύτερης από την DIMON IncDIMON προέκυψε από την συγχώνευση της εταιρίας Dibrell με την επίσης αμερικάνική εταιρία Monc, με αποτέλεσμα να είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία εμπορίας καπνών στον κόσμο μετά την Universal Inc).

 Επίσης υπήρξε ενσωμάτωση της εταιρίας στην εταιρία “Διεθνής καπνική Γ. Αλλαμάνης Α.Ε”. (που ήταν σε συνεργασία με την Dibrell ), όπου και το 1997 η DIMON απέκτησε και το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της “Διεθνής καπνική Γ. Αλλαμάνης Α.Ε.” από την “Γ.Α. Αλλαμάνης Α.Ε.” και δημιουργήθηκε ένας όμιλος επιχειρήσεων με επικεφαλής την “DIMON HELLAS TOBACCO S.A.” όπου και συγχωνεύτηκαν οι δραστηριότητες της  “ΑΥΣΤΡΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ” (και της ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ) και της “Αλλαμάνης” (σαν όμιλος εταιριών πλέον η εταιρία είχε 5 εργοστάσια, 3 στην Θεσσαλονίκη, 1 στην Καβάλα, 1 στον Βόλο και ήταν 4η σε μέγεθος στην Ελλάδα με πάνω από 100 άτομα μόνιμο προσωπικό και πάνω από 1000 ως έκτακτο προσωπικό).

 Το 2005 (Οκτώβριος του 2005) η μητρική εταιρία DIMON πήρε την στρατηγική απόφαση να αποχωρίσει από την Ελλάδα (και την Ιταλία και την Ισπανία) καθώς θεώρησε ότι οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα του Καπνού δεν έδιναν πλέον προοπτικές ανάπτυξης στον κλάδο, οπότε και οδηγήθηκε η  DIMON HELLAS TOBACCO S.A. (μαζί με όλες τις εταιρίες καπνού που είχε στην ιδιοκτησία της –αναφέρονται όλες παραπάνω- και απορροφήθηκαν πλέον σε αυτή) σε εκκαθάριση οδηγώντας εκατοντάδες άτομα στην ανεργία (μόνιμο και εποχικό προσωπικό).

  Η Νταιμον Ελλάς Καπνική Α.Ε. μεμονωμένα (εκτός ομίλου) διατηρούσε νοικιασμένο εργοστάσιο αποθήκες και γραφεία στην Θεσσαλονίκη (όπου πραγματοποιούνταν επεξεργασία καπνών ανατολικού τύπου αλλά και Βιρτζίνια), διατηρούσε επίσης νοικιασμένο εργοστάσιο στην Καβάλα (όπου πραγματοποιούνταν επεξεργασία καπνών ανατολικού τύπου), καθώς και νοικιασμένους αποθηκευτικούς χώρους στην Κατερίνη. Απασχολούσε 100-120 άτομα ως μόνιμο προσωπικό, ενώ στις περιόδους αιχμής προσλάβανε έκτακτο προσωπικό το οποίο έφτανε τα 540 άτομα συνολικά (Αντίστοιχα το άλλο σκέλος του ομίλου επιχειρήσεων η “Διεθνής καπνική Γ. Αλλαμάνης Α.Ε.” διατηρούσε 2 εργοστάσια στην Θεσσαλονίκη -Ευκαρπία και κοντά στην Γεωργική σχολή- καθώς και ένα στον Βόλο). Το  85%-90% των ποσοτήτων που διακινούσε πήγαιναν σε εξαγωγές (Σοβιετική Ένωση-Ρωσία, Δυτική Ευρώπη, Αμερική, Ιαπωνία, Βόρεια Αφρική κ.α.). Μικρό μέρος των προϊόντων της κατέληγε στην εσωτερική αγορά σε βιομηχανίες τσιγάρων (Παπαστράτος, Καρέλιας), καθώς και μικρές ποσότητες καπνών τις εισάγαγε για να τις επανεξάγει για να ικανοποιήσει ανάγκες των ξένων της πελατών.

 ΠΗΓΕΣ





 Και φυλάκιο πύλης διαθέτει το μαγαζί!


  Και δίπλα στο εργοστάσιο η Εγνατία οδός.


 Και αυτά είναι τα κακά των εξαγορών και συγχωνεύσεων (που διαρκώς γίνονται, όχι μόνο στην περασμένη δεκαετία που κορυφώθηκε η ιδέα της παγκοσμιοποίησης). Εύκολα μπορούν να δημιουργήσουν γιγαντιωμένες επιχειρήσεις, αλλά και πολύ εύκολα μπορεί να φύγει το κέντρο αποφάσεων από ένα μέρος και να λαμβάνονται αυτές κάπου αλλού, με απρόβλεπτα και πολλές φορές δυσάρεστα αποτελέσματα. 

 Στην συγκεκριμένη περίπτωση αρκετές Ελληνικές εταιρίες συνενώθηκαν κάτω από τα φτερά μιας ξένης εταιρίας και όταν η ξένη εταιρία αποφάσισε ότι δεν συνέφερε πλέον να έχει τόσο μεγάλη θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση (Γιατί? Επειδή η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να μην πριμοδοτεί πλέον την παραγωγή καπνού μέσα στα πλαίσια της κοινής αγροτικής πολιτικής της? Αποφάσισε να προστατεύσει τους καταναλωτές από τα προϊόντα καπνού και τις δυσάρεστες επιπτώσεις για την υγεία τους? Αυξήθηκαν τα εργατικά κόστη στα τρία ευρωπαϊκά κράτη που είχε τοποθέτηση η μητρική εταιρία, και μάλιστα με θεσμοθετημένο τρόπο, και αυτό δεν συνέφερε την κερδοφορία της? Και τα τρία μαζί?) έκλεισε όλες τις εταιρίες και τα εργοστάσια που είχε αποκτήσει με αποτέλεσμα να μείνουν ξαφνικά πάνω από χίλια άτομα άνεργα (μόνιμο και εποχιακό προσωπικό), και σίγουρα αυτό θα είχε και ανατροφοδοτούμενα αποτελέσματα για τους προμηθευτές της παραπάνω εταιρίας και περαιτέρω απολύσεις από αυτούς! Τρεις εταιρίες που δραστηριοποιούνταν στην Ελλάδα εάν παραμείνανε ανεξάρτητες μεταξύ τους πολύ δύσκολα θα κλείνανε και οι τρεις (ακόμα και αν έκλεινε μια ή δύο από αυτές μέρος του μεριδίου αγοράς τους θα το έπαιρναν οι υπόλοιπες και θα έκαναν προσλήψεις στο δικό τους προσωπικό για να καλύψουν την αυξημένη δική τους ζήτηση!).

 Και εδώ φαίνεται η διάκριση του καπιταλισμού σε εγχώριο (εθνικό - εταιρίες εθνικοί πρωταθλητές στον κλάδο τους ) και σε παγκοσμιοποιημένο (διεθνές - εταιρίες πολυεθνικές με τοποθετήσεις σε πολλά κράτη), ακριβώς όπως τον είχε περιγράψει και στο βιβλίο του ο Ουίλιαμ Γκρέϊντερ - William Greider - Ο Μανιακός Καπιταλισμός : Ο καπιταλισμός που τρώει τα παιδιά του (βλέπετε σχετικό σύνδεσμο Ο Μανιακός Καπιταλισμός ), και η διαρκή διαπάλη ανάμεσα τους για να αποκτήσουν την νομοθετική εύνοια του κράτους και των νομοθετών του (Οι εθνικές πολύ μεγάλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται μόνο στα πλαίσια ενός κράτους απαιτούν από το κράτος την προστασία τους από τον "ξένο" ανταγωνισμό και θέλουν δασμούς σε όλα τα προϊόντα που εισάγονται στο κράτος τους, αντίθετα οι πολυεθνικές εταιρίες - που μπορεί να προέρχονται και από το ίδιο κράτος με τις εθνικές εταιρίες που θέλουν τους δασμούς- απαιτούν από το κράτος να περιορίσει τους δασμούς και να δημιουργήσει ένα κλίμα παγκοσμιοποιημένο ελεύθερου εμπορίου - Παγκοσμιοποίηση- για να μπορούν να δημιουργούν τεράστια κέρδη από την εκμετάλλευση των χαμηλότερων εργατικών (καθώς και στην χαλαρότερη εργατική νομοθεσία ανάμεσα στα διάφορα κράτη) στα διάφορα κράτη που δραστηριοποιούνται, και να γίνονται εισαγωγές αυτών των προϊόντων που παράγουν στις χώρες με υψηλά εισοδήματα χωρίς δασμούς πάνω στις τιμές τους (και κυρίως χωρίς ποσοτικούς και ποιοτικούς περιορισμούς σε αυτά, αυτή είναι η κύρια μορφή των -αποτελεσματικών- δασμών). Ακριβώς αυτή η ελευθερία στο εμπόριο που προέρχεται από την πίεση των πολυεθνικών υπήρχε μέχρι τώρα, και αυτή την στιγμή υπάρχει ακριβώς η αντίθετη πίεση από τις εθνικές εταιρίες για την ύπαρξη δασμών. 

 Βλέπε ακριβώς την περίπτωση Donald Trump και του συνθήματος του "Η Αμερική πρώτα". Εκτός από την πρωτοκαθεδρία στον οικονομικό τομέα που χάνει σιγά σιγά η ΗΠΑ από την Κίνα (και φυσικά η άμυνα που υπάρχει πάνω στα μειωμένα εργατικά της Κίνας -και την χαλαρή εργασιακή προστασία καθώς και στην χαμηλή περιβαντολλογική προστασία από την πλευρά της Κίνας- από την πλευρά της ΗΠΑ είναι η επιβολή δασμών στους ανταγωνιστές της. Ακριβώς η ίδια ιστορία που είχε συμβεί ανάμεσα στην Βρετανική Αυτοκρατορία και στις ΗΠΑ όταν η ανερχόμενη τότε δύναμη των ΗΠΑ είχε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των χαμηλότερων εργατικών κοστών καθώς και της τεχνολογικής υπεροχής έναντι στην Βρετανική αυτοκρατορία) υπάρχει αντίστοιχα και η πάλη ανάμεσα στις μεγάλες εθνικές εταιρίες στις ΗΠΑ και στις πολυεθνικές της, και η προσπάθεια από την κάθε μια μερίδα διαφορετικών εταιρικών συμφερόντων να καθορίσουν την πολιτική ατζέντα (και νομοθεσία) της χώρας τους. Και φυσικά την αγωνία της εργατικής τάξης (και μεσαίας τάξης) των ΗΠΑ που βλέπουν την αποβιομηχάνιση της χώρας τους (με μεταφορά θέσεων εργασίας σε Κίνα, Μεξικό, κ.α.) και την συνεπακόλουθη φτωχοποίηση τους μια που οι θέσεις εργασίας που μεταφέρονται εκτός ΗΠΑ είναι οι δικές τους (αντίστοιχα η μεσαία τάξη υφίσταται έναν ανταγωνισμό στα προϊόντα που παράγει και τις υπηρεσίες που παρέχει από τις ανερχόμενες αγορές και δυνάμεις που θα πρωταγωνιστήσουν στις επόμενες δεκαετίες).

 Τι λέει παίδες? Σας πήρε ο ύπνος ή ακόμα την παλεύετε?

 Χα χα χα.

 Να σας το ρωτήσω καν? Θέλετε από εδώ και πέρα τα κείμενα μου να είναι αυτής της μορφής? Να σας πουλώ πνεύμα (μια που ενώ εσείς αρχίσατε όψιμα να ασχολείστε με την οικονομία και την πολιτική την τελευταία δεκαετία, όταν το μαχαίρι της οικονομικής κρίσης έφτασε στο κόκαλο - ή καλύτερα όταν έφτασε το  αυγό της κρίσης στον κώλο! χα χα χα- αλλά κάποιοι άλλοι ασχολούνται με τα αντίστοιχα θέματα από την δεκαετία του 80 και του 90, και έχουν ένα πολύ μεγαλύτερο και βαθύτερο γνωστικό υπόβαθρο σε αυτά τα θέματα από εσάς!) και ευρύτητα γνώσεων σε υπερβολικά πολλούς γνωστικούς τομείς έχοντας ένα αέρα διανοούμενου, αλλά ταυτόχρονα να είμαι πιο βαρετός και από τα ατελείωτα χαζουμουρητά της νυχτερινής διασκέδασης της Ελβετίας? Ή να παραμείνω ο γνωστός ανάλαφρος χωρατατζής με την κοφτερή γλώσσα, που χτυπά απρόβλεπτα αλλά πάντα στο ψαχνό, που όλοι γνωρίσατε, αγαπήσατε, και απολαμβάνετε?

 Διαλέξτε! Είμαι ικανός και τα δύο στιλ γραφής να τα υποστηρίξω! Ότι θέλει ο πελάτης! Χα χα χα. 


 Πολλά είπαμε και σήμερα, ώρα να μιλήσουν οι εικόνες μόνο!


 Φρεάτιο ανελκυστήρα και εν δυνάμει κίνδυνος!





 Το να υποφέρεις είναι προαιρετικό το να πονάς είναι υποχρεωτικό!

 Μπράβο! Πολύ καλό! Δηλώνω εντυπωσιασμένος! Θα ήμουν ακόμα περισσότερο εντυπωσιασμένος εάν δεν το είχε πει αυτό ο Haruki Murakami! Χα χα χα





 Και φυσικά ευκαιρία για καλλιτεχνικές φώτο χα χα χα.





 Ωραία υαλότουβλα!





 Και εδώ προφανέστατα κάποιος από τους δήμους της περιοχής χρησιμοποιεί το εργοστάσιο ως χωματερή (θα δούμε περισσότερα πάνω σε αυτό παρακάτω) για τα σκουπίδια από τα πάρκα που συντηρεί!





 Γιάμμιιιιι!





 Το αγοράζω όσο, όσο!








 Είπαμε, τις χωματερές τις συντηρούν και οι δήμοι και με την αδιαφορία τους αλλά και με τα σκουπίδια τους.


 Ωραίο!











 Εντυπωσιακό!








 Τεχνοτροπία που την συναντούμε συχνά στα δυτικά της πόλης.





 Και διακοπές στο Σαράγιεβο για ακόμα μια φορά.











 Ναι παρόλο που δεν το έχω το ταλέντο στις φωτογραφίες, παρόλο που ο φωτισμός σε αυτά τα μέρη δεν είναι ιδεώδης, ας είναι καλά οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές με τις χιλιάδες λήψεις που μπορείς να πάρεις και όλο και κάποια θα αξίζει κάτι παραπάνω! 


 Μου αρέσει υπερβολικά αυτή η λιτή τεχνοτροπία που μπορεί να δώσει τόσο πλούσια αποτελέσματα!


 Καλλιτεχνούμε χρησιμοποιώντας μόνο φως και ακίνητο χρόνο νέοι!


 Κάτι τέτοια σκηνικά είχαν και τα Shoot em up που έπαιζα στην εφηβεία μου (Doom, Duke nuke em up, Heretic κ.α.) Χα χα χα. 





 Μπίγκ Μπάμπουλισιους!


 Και για ακόμα μια φορά σε εγκαταλειμμένο εργοστάσιο ταμπλό από αυτοκίνητα! Προφανέστατα τα προτιμούν οι σπείρες κλοπής αυτοκινήτων για να κανιβαλίζουν μέσα σε αυτά από τα κλεμμένα αυτοκίνητα τα ανταλλακτικά που μπορούν να αποσπάσουν και να πουλήσουν.

 Προσοχή, προσοχή, προσοχή!

 Μπορείτε σε τέτοιες ανιχνεύσεις να πέσετε πάνω σε τέτοια σκηνικά! Δεν είναι τελείως ακίνδυνες αυτές οι ανιχνεύσεις! Το λέω διαρκώς! Μην μου πείτε μετά ότι δεν σας προειδοποίησα! 


 Υπέροχο!


 Και κάπου εκεί στην γωνία κρύβεται ένα μικρούλη και άκρως ζωηρό ζόμπι! Που στο διάολο είναι το εξάκαννο περιστροφικό πολυβόλο μου και οι χειροβομβίδες? Χα χα χα.


 Και πάμε ολοταχώς για να βρούμε το Quadspeed πρόσθετο για το πολυβόλο για να βγάλουμε την τελική πίστα και τον αρχιδαίμονα στο Doom! Χα χα χα. 








 Είπαμε τραβάς 1000 φώτο και θα δεις ότι ακόμα και το κουτσό άλογο έχει την ημέρα του!





 Και ο Himura Kenshin aka Hitokiri Battosai από το Samurai X*

* Και ναι! Όταν τα άλλα αγοράκια κυνηγούσαν γκόμενες (γκουόοοομινιέεεεςςςςς!!! Χα χα χα) στις καφετέριες, εγώ διάβαζα κόμικς και μάγκα, έβλεπα άνιμε και ντοκιμαντερ, και ξεκοκάλιζα αβέρτα ότι εκλαϊκευμένη επιστήμη και επιστημονικά εγχειρίδια έπεφταν στα χέρια μου. Είμαι ημι-νέρντ! Τι να κάνουμε? Χα χα χα. 

 Και τι διαφορά έχει ένας ημι-νέρντ από έναν νέρντ ρε μπάρμπα? Ο πρώτος το λοιπόν παιδάκια μου κάποια στιγμή στην ζωή του αποκτά αρχίδια και γίνεται ένας εκπληκτικός μάτσο - μελισσοκόμος blogger, ο άλλος δεν αποκτά ποτέ στην ζωή του αρχίδια, και έτσι δημιουργεί καμία microsoft, apple, facebook για να κάνει στους χρήστες των προιόντων του αυτά που δεν μπορεί να κάνει στην γυναίκα του!

...................!!!!

Χα χα χα.   








 Και λατρεύω την συγκεκριμένη τεχνοτροπία! Δεν ξέρω γιατί! Μιλάει υποθέτω απευθείας στην ψυχή μου!














 Και δυστυχώς το πρώην εργοστάσιο έχει καταλήξει να χρησιμοποιείται από τους γύρω κατοίκους ως χωματερή! 











 Υποτίθεται ότι είμαστε στην Μπούκα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για αυτά τα χάλια, υποτίθεται ότι οι δήμοι έχουν απαγορεύσει το να πετάνε οι δημότες τους τα σκουπίδια τους σε αυτοσχέδιες χωματερές, αλλά......








 Κρίμα!


 Και εδώ σαν να λείπει μια σκάλα.





 Καμβάδες παντού! Όση ασχήμια και να δημιουργούν οι Έλληνες παντού, ευτυχώς υπάρχουν και κάποια παιδιά που προσπαθούν διαρκώς να το αλλάξουν αυτό, δυστυχώς για αυτούς και για όλους μας λίγοι και μόνο μπορούν να το εκτιμήσουν αυτό. Άσχημοι στην ψυχή μας είμαστε, αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα στην Ελλάδα και στους Έλληνες.








 Αριστούργημα!





 Χεράκια εκτυπωτές!








 Και η παρακμή των κραταιών συνεχίζεται!








 Χμμμμμ!























 Και πίνακες πυρασφάλειας, ναι υπεύθυνοι μεν για την ασφάλεια του προσωπικού τους, αλλά όχι και για την ασφάλεια των θέσεων εργασίας τους δε!








 Καλό!








 Ενδιαφέρον!





 Και εδώ ήρθε η ώρα να τελειώσει το πρώτο μέρος της ανίχνευσης μας στην Ντάιμον (θα ακολουθήσουν ακόμα δύο, μια που το μέρος είναι τεράστιο και οι θησαυροί μέσα σε αυτό ατελείωτοι!). Μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα μέρη της ανίχνευσης τις επόμενες μέρες, σας υπόσχομαι ότι δεν θα μείνετε παραπονεμένοι, σας υπόσχομαι επίσης να σας χώσω από εδώ και εκεί και λίγη θεωρία οικονομική και έναν αέρα διανόησης για να σας κομπλάρω και λίγο. Λίγο όμως, ίσα ίσα να σφίξουν λίγο οι κώλοι, για να μην μου το παίζετε και όψιμοι Βαρουφάκιδες και μου λέτε ως κάτι καινούριο αυτά που διάβαζα εγώ στην εφηβεία μου! Χα χα χα.





Σειρά  Ελληνικός Καπιταλισμός: Όνειρα στα συντρίμμια







Η Υψικάμινος στον Άγιο Πρόδρομο

Ανιχνεύσεις ΑΒΕΖ Vol I

Ανιχνεύσεις ΑΒΕΖ Vol II

Ανιχνεύσεις ΑΒΕΖ Vol III

Ανιχνεύσεις ΑΓΝΟ Vol I

Ανιχνεύσεις ΑΓΝΟ Vol II

Ανιχνεύσεις ΑΓΝΟ Vol III

 Για να βοηθήσουμε και τον κόσμο στο να έχει πρόσβαση στο αρχείο που δημιουργούμε θα βάλω και τους συνδέσμους από τις αντίστοιχες αναρτήσεις του Blog  για να μπορούν να είναι στην άμεση διάθεση καθενός που θέλει να περιηγηθεί σε αυτό

Σειρά Graffiti και Θεσσαλονίκη



STREET ART FESTIVAL-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol V

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol VI

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol VII

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol VIIΙ

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol IX

Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Σχολείο

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol X

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol XI

Μια φορά και ένα καιρό στην Αλλατίνη Vol I

Μια φορά και ένα καιρό στην Αλλατίνη Vol II

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol XII

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol XIII

Ανίχνευση στο Στρατόπεδο Παύλου Μελά Vol I

Ανίχνευση στο Στρατόπεδο Παύλου Μελά Vol II

Ανίχνευση στο Στρατόπεδο Παύλου Μελά Vol III















O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol XXII

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol XXIII

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol XXIV

Graffiti και Street Art στα Νέα Μουδανιά

Graffiti και Street Art στον Λαγκαδά

O δρόμος έχει την δικιά του ιστορία Vol XXV

Support your local vandals Vol I

Support your local vandals Vol II

Support your local vandals Aftermath

Ανιχνεύσεις ΑΒΕΖ Vol I

Ανιχνεύσεις ΑΒΕΖ Vol II

Ανιχνεύσεις ΑΒΕΖ Vol III

Ανιχνεύσεις ΑΓΝΟ Vol I

Ανιχνεύσεις ΑΓΝΟ Vol II

Ανιχνεύσεις ΑΓΝΟ Vol III

Street Art και Graffiti στην Θέρμη (Street Mode Festival)

 Αυτά λοιπόν για σήμερα τσακαλάκια μου μέχρι την επόμενη ανάρτηση.....


Adios Amigos Locos


Μότσανος Λάζαρος


Θεσσαλονίκη 17/06/2018


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου