UA-50457385-1

Σάββατο 10 Αυγούστου 2019

Το πρώτο μέλι της χρονιάς και είναι βελανιδόμελο - Back in Black


  
 Και η γλυκιά αναμονή τελείωσε. Το πρώτο μέλι της χρονιάς βγήκε από τα δοχεία ωρίμανσης, ένα υπέροχο και κατάμαυρο βελανιδόμελο. Το αγαπημένο μου μέλι από βελανίδι που αυτή την χρονιά κατόρθωσε και μου πήρε πλήρως τα μυαλά μου! Δυνατό αλλά συνάμα και απαλό στην υφή του, "Υγρό μετάξι" η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό όταν το δοκίμασα! Γεμάτο άγριες και μεστές γεύσεις, αλλά και πληθώρα αρωμάτων που του εξασφάλισαν οι προηγούμενες τοποθετήσεις σε ακακία, παλιούρι, και αγριορίγανη. Εκπληκτικό μέλι, απίστευτο το πόσο πολύ μπόρεσε να κερδίσει την καρδιά μου και τον λογισμό μου.

 Μια τοποθέτηση όπου ακολουθώντας μια διαίσθηση, αλλά και τα θέλω της καρδιάς μου, με τεράστιο ρίσκο, όπου τοποθέτησα το σύνολο των παραγωγικών μελισσιών μου σε ένα ακόμα ραντεβού με το βουνό και το μέλι του. Και αυτή την χρονιά οι ελπίδες μας δεν διαψεύτηκαν! Η τοποθέτηση ήταν πλήρως επιτυχημένη, και οι ποσότητες από αυτό το υπέροχο μέλι ήρθαν σε επαρκέστατες ποσότητες. Εδώ και πολλά χρόνια το βουνό χρωστούσε μια καλή χρονιά και φέτος το χρέος του ξεπληρώθηκε!

 Το βελανιδόμελο το ξέρετε είναι η αδυναμία μου, μελισσοκόμος έγινα για αυτό το μέλι, άλλοι κυνηγούν το ξανθό χρυσό, ή το κόκκινο χρυσό, δική μου αχίλλειος πτέρνα είναι ο μαύρος χρυσός. Ξυπνώ και κοιμάμαι με τους μαύρους τρύγους στις πίσω γωνιές του μυαλού μου. Οπότε ίσως να μην είμαι και τελείως αντικειμενικός στην κριτική μου πάνω σε αυτό το μέλι, μπορεί η αγάπη μου για αυτό να μου θολώνει λίγο την κρίση μου. Αλλά και  πάλι, μεγάλη κουβέντα αυτή που θα πω, αλλά θα την πω!

 Το καλύτερο μέλι που έβγαλαν ποτέ οι κιτρινόμαυρές κυρές μου!

 Ναι, ναι, το καλύτερο ποτέ μέλι που έβγαλαν ποτέ τα μικρά μου τα ζουζούνια!

 Δεν μπορεί να γίνει καλύτερο από αυτό, αυτό είναι το τέλειο!

 Μακάρι να μπορέσω να το ξαναπώ αυτό στο μέλλον, αλλά λιγάκι δύσκολο το κόβω!

 Το τελειότερο μέλι ποτέ, και περιμένει και εσάς για να το δοκιμάσετε, εμπρός λοιπόν, ένα μοναδικό κομμάτι τελειότητας σας περιμένει.......



 Adios Amigos Locos









 Μότσανος Λάζαρος

 Σοχός 10/8/2019
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου