UA-50457385-1

Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

Μια δύο πολύτιμες ανάσες πριν τις επόμενες μάχες της χρονιάς


 Και οι Μαύροι τρύγοι τελείωσαν!

 Μένουν ακόμα μερικές μέρες απομελίσματος από τις τελευταίες μέρες τρύγων που γίνανε πριν από μια εβδομάδα, αλλά μεσολάβησε ένα διάστημα όπου μπήκε το αμέσως επόμενο μεγάλο στοίχημα της χρονιάς με συνεχόμενες (και τελείως εξαντλητικές!) μετακινήσεις, και για αυτό δεν προχώρησα στο απολέπισμα των πλαισίων, αλλά ιεράρχησα διαφορετικά τις επόμενες κινήσεις μου. Ρίσκο μεν, εάν δεν ρισκάρεις δεν κερδίζεις δε. 

 Κανονικά σήμερα θα έπρεπε να κάτσω να απομελίσω αλλά απλούστατα δεν έχω καθόλου δυνάμεις για κάτι τέτοιο! Ένας μήνας τρύγων και απομελισμάτων, και καπάκι μεγάλες μετακινήσεις με έφεραν στα όρια μου, σωματικά και ψυχολογικά. Ένας μήνας κούρασης αλλά και μεγάλης ικανοποίησης από τα αποτελέσματα των Μαύρων τρύγων.  Θα ακολουθήσουν αναρτήσεις που θα περιγράφω και αυτό το διάστημα, καθώς και ορισμένων θεμάτων που μου ήρθαν ως ιδέες για εκτενή ανάπτυξη μια που υπάρχει ένα κενό πάνω σε αυτή την θεματολογία. Υπομονή θα έρθουν και αυτά. 

 Σιγά, σιγά, θα επανακάμψω σε δυνάμεις λίγο πριν από τις μεγαλύτερες μάχες της χρονιάς, όπως και θα επανακάμψω στην παρουσία μου στο blog μια που το παραμέλησα τον τελευταίο καιρό, φυσικά με τους Κόκκινους τρύγους ακριβώς μπροστά μου σε λίγο θα έρθει πάλι ένα διάστημα που θα με χάσετε από εδώ μέσα, και το στοίχημα των ακριβώς επόμενων εβδομάδων είναι το να δημιουργήσω ένα απόθεμα αναρτήσεων που θα καλύψει μερικώς την προβλεπόμενη και αναγκαία απουσία μου από το blog. 

 Θα δούμε εάν επιτευχθεί και αυτό. Άμεσες προτεραιότητες το αμέσως επόμενο διάστημα είναι να τελειώσω το απομέλισμα, να συσκευάσω τις (μεγάλες) ποσότητες βελανιδόμελου, να ετοιμάσω αναρτήσεις ως απόθεμα, αλλά και το κυριότερο να ανακάμψω σωματικά πριν ξεκινήσουν οι επόμενοι μεγάλοι τρύγοι και μετακινήσεις. 

 Οπότε στο επόμενο διάστημα θα με έχετε κοντά σας λίγο περισσότερο από ότι το προηγούμενο διάστημα. Εάν αυτό είναι για καλό ή κακό εσείς θα το αποφασίσετε. Χα χα χα.

 Πολλά είπα και πάλι, σήμερα το πρόγραμμα λέει ξεκούραση και αποθεραπεία από αρκετές εκατοντάδες (χιλιάδες) χιλιόμετρα και τόννους κυψέλιγκ. 

 Τα ξαναλέμε σε μερικές μέρες,




 Adios Amigos Locos








 Μότσανος Λάζαρος

 Σοχός 3/8/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου