UA-50457385-1

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2019

Ο Κόσμος σύμφωνα με την οπτική ενός Έλληνα


 Για να καταλάβεις τους Έλληνες θα πρέπει να καταλάβεις την οπτική που έχουν για τον Κόσμο, αλλά και για αυτούς.

 Οπότε ώρα να κάνουμε μια χάρη σε όλο τον πληθυσμό του πλανήτη, και θα προχωρήσουμε σε μια αποκάλυψη ενός κοινού μυστικού που πάει από Έλληνα σε Έλληνα! Ξέρω αυτό αποτελεί μια πράξη εθνικής προδοσίας, ένα εθνικό μυστικό που έχει κρατηθεί τόσους αιώνες κρυφό από όλους εκτός από τους Έλληνες, και τώρα θα το αποκαλύψω σε όλο τον Κόσμο!

 Ξέρω, έτσι είναι, αλλά πρέπει κάποια στιγμή αυτό το μυστικό να βγει στην φόρα για να μπορέσουν όλοι οι λαοί του Κόσμου κάποτε στο μέλλον να κατανοήσουν το φαινόμενο που λέγεται Έλληνας.

 Θα το αποκαλύψω και ας μου κοστίσει αυτή η πράξη μου και την ζωή μου!

 Οπότε κυρίες και κύριοι, Ιδού το πως αντιλαμβάνονται οι Έλληνες ολόκληρο τον Κόσμο!


 Και με αυτή την αποκάλυψη σας αφήνω, ήδη ακούω χτυπήματα στην πόρτα του σπιτιού μου. Είτε θα είναι εκτελεστές της ΕΥΠ που ήρθαν για να βάλουν τέλος στην μίζερη και προδοτική ύπαρξη μου, είτε θα είναι τα διαστημόπλοια των Ελ που ήρθαν για να με φυγαδεύσουν στον Σείριο!

 Όπως και να έχει μάλλον δεν θα σας ξαναδώ, οπότε.......



  Adios Amigos Locos




 Σοχός 9/8/2019

 Λάζαρος Μότσανος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου