UA-50457385-1

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Το Νέο Ήθος



 Πολύ σωστά μου έγραψε ένας φίλος μου τα παρακάτω στο προφίλ μου που μου άρεσαν και αποφάσισα να τα εκθέσω και σε σας, μαζί με την απάντηση μου, για να αποσαφηνίσω ορισμένα πράγματα σχετικά με την στάση μου να μην μιλώ για την πολιτική ή τα κόμματα (και να μην επιτρέπω να μιλούν για την πολιτική και τα κόμματα στον προφίλ μου ή στο blog μου) καθώς και τι "κρύβεται" πίσω από την θεματολογία αυτού του blog (και χιλιάδων ακόμα αξιόλογων blog, θαμμένα από εδώ και εκεί, με διαφορετικές μεν θεματολογίες αλλά με τον ίδιο σκοπό). 

"Είπα να μην κάνω την μαλακία να γράψω αλλά θα την κάνω

Ζάτε μεθ' εμου σε μια χώρα που:
-Γέννησε τη δημοκρατία
-Εφήβρεε τα μαθηματικά
-Είχε τον Θαλή τον Μιλήτιο
-Έκανε την Μιμή απο παλακίδα πρώτη κυρία
-Πούλησε νοικιάζοντας τον Σκορπιό
-Μάτωσε για Αλέξανδρους και Παύλους, αλλά σιγά μη φοβήθηκε για Γιώργους και Μανώληδες......
-Ανακάλυψε το ντε καπαζζζ με 40άρι οξυζενέ στην κουρούπα Ξηρών...
-Δίνει κώλο για το voice αλλά δεν ξέρει κατα που πέφτει το κλειδί του φα...

Παρατηρώ οτι είσασθε επαναστατικόι!!! Και μΕ αρέσει! Πολύ.. Μα να σας θυμήσω...

1. Η ΧΩΡΑ έχει περίπου 11.000.000 ανώτερα θυλαστικά (10,940,777 βάσει 2011)
2. Απασχολούντε 3,504,446 εκ των οποίων 700.000 δημόσιοι (που καλά κάνουν και είναι και μαγκιά τους)
3. Έχουμε και νέα φυντάνια 0-9 περίπου 1,100,000
4. Έχουμε καλώς ή κακώς περίπου 2,700,000 συνταξιούχους... Που ξέρετε τι κάνουν με τη σύνταξη....
5. Οπότε μας μένουν 2,900,000 περίπου ΜΑΛΑΚΕΣ (ώπα κάποιος με φωνάζει) να ταϊσουν τα υπόλοιπα...

Και ρωτάω... .... .... :
Ποιό ΝΑΙ και ποιο ΟΧΙ θα σας κάνει αν αύριο πάμε σε δραχμή να πιάσετε τον γκασμά να σκάψετε;
Ποιό ΝΑΙ και ποιο ΟΧΙ θα σας κάνει αν αύριο πάμε σε συμφωνία με την "ΕΥΡΩΠΗ" να φάτε τον πεοντα;;;

Γιατί κανείς σας δεν λέει εγώ φταίω που έκανα μαλακία;;
Γιατί κανείς σας δεν λέει οτι οι γονείς μου φταίνε που κάναν μαλακία;;;
Γιατί όλοι αποποιήστε τας ευθήνας;;;

Όλα ξεκηνάνε απο το εγώ...

Όχι όμως απο το "εγώ είμαι" καριολάκια...

Αλλά απο το εγώ φταίω...

Άντε την είπα τη μαλακία μου, χρεώστε με, χρεώστε με ως αυνάν διότι έπραξα το προπατορικό αμάρτημα, ανέχομαι ως εΛΛην......."

 χα χα χα και κέρασε τον Σωκράτη κώνειο μην το ξεχνάς!

 Για να κάνω μερικές διευκρινήσεις (όχι για σένα φίλε μου, εσύ με ξέρεις τι χαβά βαράω αλλά για κάθε ένα που δεν είναι φίλος μου στο facebook και μπορεί να δει στο προφίλ μου τις αναρτήσεις μου και τα σχόλια τους-τις έχω δημόσιες οπότε τις βλέπουν ακόμα και όσοι δεν είναι φίλοι μου εδώ- αλλά τίποτα περισσότερο από αυτό).

 Η αριθμητική που παραθέτεις είναι τελείως σωστή και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που δεν πρόκειται να αλλάξουν ότι και να ψηφισθεί σε λίγες μέρες (απλώς μπορεί να χειροτερεύσει ακόμα περισσότερο). Επίσης είναι πολύ χειρότερη η εικόνα που περιγράφεις αν βάλεις μέσα και τα «δίδυμα» ελλείμματα (δημοσιονομικό-εμπορικού ισοζυγίου) που αντανακλούν την ίδια πραγματικότητα από διαφορετικές οπτικές του. Ότι παράγουμε λιγότερα από ότι καταναλώνουμε (και όλα τα άλλα  είναι μπαρμπούτσαλα, αυτό είναι το πρόβλημα, όσο και αν όλοι κάνουν την πάπια και γράφουν ατελείωτες θεωρίες εξηγώντας τα πάντα εκτός από το βασικό).

 Δυστυχώς για να αλλάξει αυτή η αριθμητική δεν θα γίνει αυξάνοντας τον αριθμητή (τους εργαζόμενους) στην εξίσωση παραγωγικότητα της Ελλάδας = εργαζόμενοι/ σύνολο πληθυσμού όπως θα έπρεπε να γίνει σε ένα φυσιολογικό κράτος αλλά μειώνοντας τον παρονομαστή (δηλαδή το σύνολο του πληθυσμού).

 Και αυτό γίνεται γοργά γοργά καθώς και κρυφά κρυφά. Ήδη 300,000 Έλληνες είναι μετανάστες (εγώ ήδη ξέρω 30 και βάλε περιπτώσεις μεταναστών, και από την οικογένεια μου, ενώ ξέρω μόνο 3-4 περιπτώσεις ατόμων (ένας από αυτούς και εγώ) που ασχολήθηκαν με τον πρωτογενή τομέα χωρίς να έχουν επαφή με αυτόν, όπως έλεγε πριν από μερικά χρόνια το παραμύθι ότι ο πρωτογενής τομέας θα μας βγάλει από την κρίση). Ένας αντίστοιχος ή και μεγαλύτερος αριθμός μεταναστών από άλλες χώρες ήδη έχουν φύγει είτε για τις χώρες τους, είτε για χώρες της δυτικής Ευρώπης (στις πόλεις μπορεί να μην είναι ευδιάκριτο αυτό γιατί υπάρχει μια συνεχή ροή μεταναστών-που πλέον όμως βλέπουν την Ελλάδα ως ενδιάμεσο σταθμό και όχι ως τελικό προορισμό- αλλά στα χωριά που οι φάτσες όλων είναι γνωστές είναι φανερό ότι τα χωρία έχουν «αδειάσει» από μετανάστες, παραμένουν μόνο όσοι κάνανε οικογένειες και τα παιδιά τους θα έχουν πρόβλημα προσαρμογής αν γυρίσουν πίσω).

 Αυτή δυστυχώς είναι η πικρή αλήθεια για το πώς θα σωθεί η χώρα μας αλλά την αποκρύπτουν όλοι οι μετέχοντες στην εξουσία! Και συντελείται εδώ και χρόνια χωρίς να επέμβει καθόλου για αυτό το κράτος (και για αυτό γίνεται, αν είχε βάλει και εδώ το κράτος το χεράκι του δεν θα μπορούσαν να βρουν ένα καλύτερο μέλλον οι συμπολίτες μας χα χα χα). Η λύση στο πρόβλημα της Ελλάδος θα έρθει δηλαδή από μόνη της χωρίς ευτυχώς να μεριμνήσουν οι υπεύθυνοι. Φυσικά δεν θα είναι λύση που θα μας αρέσει (ναι η Ελλάδα από 10,000,000 θα πάει στα 8,000,000 ή 7,000,000 ή μπορεί και 6,000,000!). Αυτή είναι η πραγματικότητα που μας περιμένει και για αυτή την πραγματικότητα όλοι το βουλώνουν ενώ ξέρουν πολύ καλά ποια θα είναι.

 Από την πλευρά μου δεν δείχνω κανένα πνεύμα επαναστατικότητας γιατί απλούστατα γνωρίζω και το δεύτερο πρόβλημα της Ελλάδας που είναι ακόμα σοβαρότερο από την αριθμητική. Και είναι ότι έχουμε τεράστιο έλλειμμα παιδείας, ηθικών αξιών, και ορθολογισμού ως λαός (ως άτομα μερικοί τα έχουμε ίσως και όλα τα παραπάνω! Χα χα χα).

 Και αυτό το πρόβλημα λύνεται πολύ πολύ πολύ δυσκολότερα από το πρόβλημα της αριθμητικής. Θα χρειασθεί ένα Νέο ΉΘΟΣ για να γίνει αυτό, αλλά  αυτό το Νέο Ήθος θέλει εκατονταετίες για να επικρατήσει (για να γίνουν δηλαδή οι απόγονοι των κατσαπλιάδων και των κολίγων πολίτες).

 Οπότε από την πλευρά μου προσπαθώ και εγώ να συμμετέχω δειλά δειλά στην προσπάθεια να χτισθεί αυτό το Νέο Ήθος. Για αυτό και έχω κάνει το blog μου και δίνω απλόχερα τις γνώσεις μου στην μελισσοκομία και στον πρωτόγεννη τομέα της παραγωγής (θυμάστε το παραμυθάκι που λέγαμε παραπάνω? Μερικοί το πιστέψανε! χα χα χα) χωρίς αντίτιμο παρόλο που εγώ έφτυσα κυριολεκτικά αίμα για να τις αποκτήσω! Και αυτό για να μπορεί κάποιος να έχει το ξέστρο στο χέρι του και να το βάζει στην κυψέλη αντί να το βάζει στον κώλο του (καλά μιλάμε φοβερή ατάκα αυτή! Την βλέπω να την λένε όλοι σε λίγο στις μελισσοκομικές ομάδες χα χα χα).

 Αυτό μπορώ να προσφέρω αυτό προσφέρω (αν είχα πάει μετανάστης πιστέψτε με τώρα θα είχα ένα blog που θα το έλεγα ανταπόκριση από το Ντισεντορφ ή Νορφορκ, ή Μιλάνο και θα ήταν ένας οδηγός επιβίωσης για τους Έλληνες μετανάστες σε εκείνη την χώρα, όπως αυτό το blog είναι ένας οδηγός επιβίωσης μελισσοκόμων σε αυτή την χώρα).

 Ταυτόχρονα και τελείως ύπουλα (όχι πια μια που το γράφω ξεκάθαρα εδώ, ίσως και να το αναρτήσω το παραπάνω και στο blog μου χα χα χα) παρουσιάζω έναν Έλληνα που έχει και άλλες ασχολίες εκτός από το να πίνει φραπέδες και τσίπουρα έξω στα μπαράκια και να λιγουρεύεται με τα νεοπορνίδια που είναι ντυμένα με τα ξεκωλοκινέζικα,. δημιουργήματα της ιδιωτικής τηλεόρασης των τελευταίων δεκαετιών (όσες έχουν πρόβλημα με αυτόν τον χαρακτηρισμό δεν πειράζει! Σβήστε την πίκρα σας για τον παραπάνω χαρακτηρισμό κάνοντας ένα duck face παραπάνω φορώντας μαγιό στις φωτογραφίες σας στο Facebook! Χα χα χα).

 Ενός Έλληνα που τον νοιάζει η οικονομία (αλλά όχι η πολιτική), που τον  νοιάζουν οι επιστήμες και οι πρακτικές εφαρμογές τους, οι τέχνες, η ιστορία, η φιλοσοφία, η οικολογία, και προσπαθεί να τα βρει όλα αυτά μόνος του σιγά σιγά.

 Αυτή είναι η δικιά μου συνεισφορά στο Νέο Ήθος και θαρρώ ότι είναι πολύ πιο επαναστατική από να κάθομαι και να ουρλιάζω σαν παράφρονας από εδώ και εκεί και να το παίζω Τσε Γκεβάρα που η μόνη μου πραγματική ενόχληση είναι τα ελατήρια του καναπέ μου! Χα χα χα.     

 Τα είπαμε και αυτά θα τα βάλω και στο blog μου για να αρπάξουμε κανένα κλικ και κανένα like παραπάνω και θα έχουμε ήσυχη την συνείδηση μας. Και στο μεταξύ κάθε ώρα θα αυξάνονται οι συμπολίτες μας που με ένα διαβατήριο στα χέρια τους θα κάνουν την μεγάλη τους απόδραση από αυτή την κόλαση! 


Αυτά για σήμερα και μια ακόμα μασονική σκευωρία αποκαλύφθηκε και σήμερα χα χα χα.

Μέχρι την επόμενη ανάρτηση.






Adios Amigos Locos


Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 30/6/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου