UA-50457385-1

Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Άφρονες σοφοί


Τι είναι ετούτοι οι άβουλοι και άψυχοι νέοι οι σημερινοί
λες και δεν έχουν πάνω τους μήδε τσίπα, μήδε ντροπή
τους ζέψανε με μιας σε βαρύ ζυγό, σαν τα βόδια τα νωθρά
και αυτοί αγόγγυστα άχνα δεν βγάζουν,τα υποζύγια τα ζαβά

Αχ και να ήμουν σήμερα δυνατός νιος και πάλι εγώ
πρώτος στον αγώνα  χωρίς δεύτερη σκέψη να μπω  
όπως πάντα έκαμε η δική μου των ηρώων η γενιά
γιατί με υψηλές αξίες και ιδανικά μεγαλώναμε παλιά

Ίσα ρε άφρονες σοφοί τι μπορείτε να μας πείτε και εσείς
νέοι ήσασταν, αλλά το γλυκό βόλεμα δεν το αρνήθηκε ουδείς
ποιες αξίες, ποια ιδανικά, τα ξένα ροκανίζατε ωσάν τρωκτικά
να είμαστε εμείς καλά, και άσε στο μέλλον θα λήξουν τα δανεικά

Ποιους αγώνες κάνατε εσείς, και μας κοιτάτε από θέσεις περιωπής
συνειδήσεις ξέρατε να πουλάτε αβασάνιστα και άκριτα μόνο εσείς  
στην κάλπη σαν πελάτες πηγαίνατε, με λογάκια γλυκά στα αυτιά
ότι να είναι η ψήφος σας, αρκεί η ακριβή γούλα σας να περνά καλά

Πάρτι ατελείωτο όλη σας η ζωή, και στα γούστα τα καλά
φέρε μπάρμπα και σε μένα αβέρτα από τα ποτά τα μεθυστικά
τα αμαξάκια τα ακριβά, τα ταξιδάκια από εδώ και από εκεί
στο εξωτερικό και σπουδάζει φυσικά το δικό μου το παιδί

Εφάπαξ και πρόωρη σύνταξη το μόνο που αξίζει η ψυχή μου η ακριβή
όλο και κάποιοι νέοι θα βρεθούν να πληρώνουν την χαρισμένη μου ζωή  
δούλευε βλάκα τώρα σαν δούλος εσύ, ή άσε την χώρα, ξεκίνα από την αρχή
κουστούμι σου κόψε των ηρώων η γενιά, ρεφενέ η ζημιά, πλήρωνε μια ζωή






 Αφιερωμένο στην γενιά που αναρωτιέται γιατί δεν βγαίνουν οι νέοι στους δρόμους, αφιερωμένο και σε εσάς που διαβάζετε ανελλιπώς αυτό το blog με τις 500 πλέον αναρτήσεις του να εξηγούν το γιατί τα μεν λόγια φθηνά και πολλά, οι δε πράξεις λίγες μα και ακριβές. 

Adios Amigos Locos



Μότσανος Λάζαρος

Σοχός 25/6/2017


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου