UA-50457385-1

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Ο Ντάνος της Μελισσοκομίας




 Βρε ένας μελισσοκομικός μου χειρισμός να πάει λάθος, έτσι για το γαμώτο!

 Βρε μια τοποθέτηση μου να μην πάει καλά, έτσι για την αλητεία!

 Βρε ένα ρίσκο μου να μην μου βγει, έτσι για να χαρούν κάποιοι!

 Τίποτα!!!

 Όλα να μου βγαίνουν, πάντα!!!

 Να μην αφήσω τίποτα να πέσει κάτω!

 Ταμακιάρης!

 Χα χα χα. 

 Τελικά δεν είναι ο Αρκούδας ο Ντάνος της Μελισσοκομίας, αλλά ο Ντάνος* είναι ο Αρκούδας του Survivor!!!

 Χα χα χα.  

* Τι είναι αυτό το παιδί! Στα πάντα να με αντιγράφει! Δεν με γουστάρουν οι γυναίκες εμένα γιατί είμαι η πύρινη ρομφαία του Γένους μου, να πηγαίνει πρώτος στην βάρκα για να μην τον γουστάρουν και αυτόν! Με φοβούνται όλοι εμένα, να τους κάνει και αυτός να τον φοβούνται όλοι! Να είμαι ένας εναντίων όλων εγώ, να πάει και αυτός να είναι ένας εναντίων όλων! Να είμαι ψυχάκιας εγώ, να πάει από παιδί της εκκλησίας να γίνει ψυχάκιας και αυτός!  Ακόμα και στο σπασμένο το δόντι να θέλει να μου μοιάσει!!! Αίπτουρ! Χα χα χα. 



Adios Amigos Locos



Ντάνος για Πρόεδρος της Δημοκρατίας!




Μότσανος Λάζαρος

Άγιος Δομίνικος 26/6/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου