UA-50457385-1

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Πως μπορείς


Πως μπορείς να μου θυμώνεις
και με τις τρέλες μου να κακιώνεις
πώς μπορείς να κοιμάσαι μόνη
όταν η ζωή τόσο σύντομα τελειώνει

Γλυκά να μου χαμογελάς
όταν δίπλα μου ξυπνάς
γλυκά να μου χαμογελάς
όταν τα νεύρα σου σκορπάς

Πως μπορείς μες στην τρέλα να ζεις
την κάθε ανάσα μου να παρεξηγείς
πως μπορείς εσύ να μου θεριεύεις
το καστανό σου βλέμμα να αγριεύεις

Γλυκά να μου χαμογελάς
όταν δίπλα μου ξυπνάς
γλυκά να μου χαμογελάς
όταν τα νεύρα σου σκορπάς

Πώς μπορείς διαρκώς να μου ξεχνάς
ότι ένα βλάκα, ένα τρελό, μόνο αγαπάς
πως μπορείς αυτά τα κερασένια σου τα χείλη
κλειστά να τα κρατάς σαν της φυλακής την πύλη.

Γλυκά να μου χαμογελάς
όταν δίπλα μου ξυπνάς
γλυκά να μου χαμογελάς
όταν τα νεύρα σου σκορπάς




Μότσανος Λάζαρος
Σοχός 23/7/2016


Παίδες ξέρετε εσείς!

Αφιερωμένο αλλού αυτό!

Χα χα χα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου