UA-50457385-1

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

TWO HUNDRED THOUSAND DOLLARS



 Και ναι! Είναι γεγονός! Ακόμα ένα ορόσημο ξεπεράστηκε από αυτό το blog!

 200.000 προβολές σε λιγότερο από 2,5 χρόνια και με περίπου 400 αναρτήσεις (το επόμενο ορόσημο που θα ξεπεραστεί σε 1-2 μήνες από τώρα!). 

 Το έχω πει πολλές φορές, δεν περίμενα αυτή η τρέλα μου, να ξεκινήσω αυτό το blog μια νύχτα τέλη Γενάρη, να είχε τόση ανταπόκριση από την πλευρά των αναγνωστών μου! Και αυτό γιατί από την πρώτη στιγμή αποφάσισα να μην κάνω κανένα συμβιβασμό στην θεματολογία του, καθώς και στο υψηλό επίπεδο που επιθυμώ να έχει και μόνο. Οπότε μόνο πρωτότυπες αναρτήσεις, μη επαναλαμβανόμενες, μη προωθούμενες μέσα σε μελισσοκομικές ομάδες, που θα παρουσιάζουν τις απόψεις μου (οι οποίες δεν είναι οι συμβατικές στον μελισσοκομικό χώρο), τα ενδιαφέροντα μου (τα οποία δεν τα συμμερίζεται ιδιαίτερα η πλειοψηφία πάλι του μελισσοκομικού χώρου), και τις δραστηριότητες μου (που γενικώς τείνουν να ξενίζουν αρκετούς που ευκαιριακά μπαίνουν μέσα στο σύμπαν μου), χωρίς καμία παραχώρηση σε ότι δεν θεωρώ αποδεκτό εγώ, χωρίς κανένα στρογγύλεμα για να είναι πιο εύπεπτα! 

 Παρόλα αυτά υπάρχει κόσμος που μπαίνει φανατικά μέσα στο blog για να διαβάσει τις τελευταίες παλαβομάρες του Αρκούδα! Και από όλα τα τρελά που έχω συναντήσει στην ζωή μου αυτό είναι το πιο παλαβό! Και είναι κάτι που το εκτιμώ ιδιαίτερα! Μου δίνει κουράγιο, δύναμη, και καύσιμα για να συνεχίσω την πορεία μου όπως την έχω διαβεί μέχρι τώρα, ασυμβίβαστα, ειλικρινή, αιρετικά, και με πλήρη ασέβεια σε κάθε τι που θα παρουσιάζεται μπροστά μου με την μορφή της Αυθεντίας.

 Σας ευχαριστώ για το ότι στηρίζετε αυτή την προσπάθεια μου, και με κάνετε να μην νιώθω ολομόναχος μέσα σε πελάγη ανορθολογισμού, μισαλοδοξίας, ημιμάθειας, εμπάθειας, και συμφέροντος! 

 Εάν η συγγραφή αναρτήσεων από τον διαχειριστή του blog είναι το ένα σκέλος που στηρίζεται αυτό το blog, η ανάγνωση και ο σχολιασμός αυτών των αναρτήσεων από τους αναγνώστες του είναι το δεύτερο σκέλος του ίδιου blog. Οπότε ο συγγραφέας και οι αναγνώστες του είναι αναπόσπαστα μέρη του ίδιου πράγματος, οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος με άλλα λόγια.

 Οπότε είμαι υπόχρεος να σας ευχαριστήσω και για ότι ολοκληρώνετε την προσπάθεια μου καθώς και ότι αλληλεπιδράτε σε αυτή! Απρόσμενο μεν, απολαυστικότατο δε!



 Άντε πολλά είπαμε, μένουν πολλά ακόμα ορόσημα να ξεπεραστούν, ίσως και να παρουσιαστούν και αρκετά από όλα τα παραπάνω σε μια άλλη μορφή αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον συγγραφέα αυτού του blog και τους αναγνώστες του (στο μέλλον θα δούμε και αν μπορέσουμε να αλλάξουμε την μορφή αλληλεπίδρασης μας, υπομονή, εάν πάνε μερικά πράγματα καλά θα έχουμε κάποιες εκπλήξεις στο απώτερο μέλλον!).

 Μέχρι το επόμενο ορόσημο (που λέω να το ορίσω στις 400.000 προβολές, έτσι αυθαίρετα χα χα χα) ετοιμαστείτε για ακόμα πιο σκληρές, ειλικρινείς, καυστικές και "βρώμικες" αναρτήσεις! 

 Χα χα χα.


 Μέχρι τότε.........


Adios Amigos Locos


Λάζαρος Μότσανος 

Σοχός 1/7/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου