UA-50457385-1

Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Τι γυμναστήρια και μαλακίες!


"Και φτάσαμε στα 90 κιλά!
 Μείον 8 κιλά από τον χειμώνα.
 Και ακόμα είμαστε στον πρώτο τρύγο της χρονιάς!!!
 Είμαι ένα αντίστροφο πολικό αρκούδι, τον χειμώνα βάζω κιλά και τα χάνω το καλοκαίρι!!!
 Χα χα χα."

 Δημοσίευση μου στο προφίλ μου στο Facebook που εκφράζει μια γενική αλήθεια όσο αφορά την μελισσοκομική πραγματικότητα, που ορίζει ότι ο φόρτος εργασίας σας θα σας σμιλεύει κάθε καλοκαίρι ένα σωματάκι κάτσε καλά! Ότι πρέπει για παραλίες! Φυσικά ποίος θα πάει σε παραλία Νοέμβριο καιρό όταν θα έχουν τελειώσει και οι τρύγοι στα Πεύκα και θα έχουν φύγει και τα Ρωσιδάκια από την Χαλκιδική?!?!

 Χα χα χα.

 Το παράξενο όμως είναι το πως μπορούν κάποιοι μελισσοκόμοι να αψηφούν αυτή την πραγματικότητα και να παραμένουν στρουμπουλοί στρουμπουλοί χειμώνα, καλοκαίρι (και αυτό το βλέπω στις φωτογραφίες τους στα προφίλ τους, αλλά και σε σχετικές ερωτήσεις μου σε προμηθευτές μελισσοκομικών προϊόντων "Δεν μου λες ρε μεγάλε εσύ που βλέπεις πολλούς μελισσοκόμους κάθε μέρα, τι άλμπενι έχουν? Είναι τίποτα κτήνη σε μυς ή είναι άντρες με κοιλίτσα, γλυκοί σαν καραμελίτσα?" "Να σαν και εσένα είναι! Συν μια διπλή κυψέλη ατρύγητη, οι περισσότεροι από αυτούς!" χα χα χα)? 

 Δεν πειράζει εμείς τους αγαπούμε και έτσι, λουκουμαδένιους λουκουμαδένιους!

 Χα χα χα. 

 Και με αυτή την Hit and Run ανάρτηση - χωρατό σας αφήνω, πάω να συνεχίσω να απομελώνω, και να γίνομαι φέτες επίσης!

 Χα χα χα.

 Adios Amigos Locos

Λάζαρος Μότσανος
Σοχός 9/7/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου