UA-50457385-1

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Summer is coming



 Τα μάθατε τα νέα?

 Μόλις μου ήρθε ένα λευκό κοράκι από το Citadel (Ακρόπολη) και μου έφερε μήνυμα από τους Maesters ότι σε 7 μέρες από σήμερα θα έχουμε την μικρότερη μέρα σε όλο το Westros!!!

 Και τι σημαίνει αυτό τσακαλάκια μου?

 Ότι από εκεί και πέρα οι μέρες θα αρχίσουν να μεγαλώνουν!

 Άρα?

 Summer is coming!!!

 Άι στο διάολο ρε κουφάλες!

 Που από τις 25 Αυγούστου μου είχατε αρχίσει τα Winter is coming, και ξανά μανά Winter is coming!!!  

 Τα έβλεπα αυτά και μου γύριζε το μάτι και έλεγα από μέσα μου "Θα τους 'ξηγήσω εγώ το όνειρο σε κάθε κοκορόμυαλο που μου βάζει εικόνες από αναμμένα τζάκια, ζεστά φλυτζάνια με κακάο, χιονισμένα τοπία, και ζευγάρια χουρχουλιασμένα πάνω σε αρκουδοτόμαρα πριν τελειώσει καν το καλοκαίρι!".

 Οπότε εκεί να πήξετε κουφάλες!

 Summer is coming διανοητικά καθυστερημένοι! Summer is coming!!! 

 Χα χα χα. 



 Adios Amigos Locos





 Λάζαρος "Summer Time Blues" Μότσανος

 Ακαπούλκο 14/12/2018 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου