UA-50457385-1

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Προσοχή Πλαστοπροσωπία

Μόλις έπεσε στην προσοχή μου ένα νέο προφίλ με το Όνομα Bear's Nest και την φωτογραφία προφίλ μου, δυστυχώς το δικό μου είναι Bear's Nest (Η φωλιά της Αρκούδας) και έτσι το Facebook επέτρεψε να δημιουργηθεί αυτό το νέο προφίλ. Επειδή δεν ξέρω τις προθέσεις του εν λόγου ατόμου που δημιούργησε αυτό το προφίλ, και επειδή δεν επικοινώνησε μαζί μου σε μήνυμα που του έστειλα σχετικά, ήδη του έχω κάνει αναφορά στις αρμόδιες αρχές, και σας παρακαλώ να έχετε υπόψη ότι μπορεί να δημιουργήσει εσκεμμένα σύγχυση σχετικά με μένα (αυτός και υποθέτω είναι ο σκοπός του). Προσέχετε στις αναρτήσεις που θα ανεβάζει ή στους σχολιασμούς που μπορεί να κάνει δεν είμαι εγώ και δεν είναι ο διαχειριστής αυτού του Blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου